fallback

Заседнал в снега Tesla Cybertruck се превърна в хит в мрежата

Електрическият пикап отново изненада неприятно с всъдеходните си способности (ВИДЕО)

Електрически пикап на Tesla със задвижване на четирите колела лесно може да мине за превозно средство с висока проходимост, особено ако се вярва на маркетинговите материали, разпространявани от американския производител на електромобили. В реалния живот обаче нещата явно не стоят така.

Преди време ви показахме Cybertruck, който беше заседнал при преминаване през горски терен с леко заснежена повърхност. Сега видео с друг екземпляр от модела се превръща в хит в интернет, като на него се вижда как пикапът определено има сериозни затруднения при движение през по-дълбок сняг.

Видеото предизвиква доста коментари, като много от потребителите са категорични, че не бива да се очаква нещо свръхестествено от електрически пикап. Той явно няма приписваните му от Tesla невероятни офроуд качества, а освен това производителят го продава с универсални всесезонни гуми, които често са безпомощни извън пътя.

Независимо от това, Cybertruck би трябва да се справи по-добре от повечето кросоувъри и SUV при движение по тежък терен. Пикапът е оборудван с мощна задвижваща електрическа система и разполага с добра геометрична проходимост. Всичко това обаче явно не помага в ситуация, в която тежката кола е „седнала“ на дъното и не докосва твърдата повърхност с колелата си.

fallback
  • #19
    MythBuster=idiot ( преди 10 месеца )
    Този се самоиздигна в мислител.
  • #18
    //// ( преди 10 месеца )
    Мога да поспоря за всесезонните гуми. От 10 години карам само с такива, но с истинско 4x4. Само един път съм имал проблем и това беше на чист лед и стръмен баир. Но там само с шипове беше възможно минаването.
  • #17
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "VAYK ( преди 21 минути )Някой по незнайни причини ми е изтрил коментара :))))" учудваш ли се? Тук си отглеждат и лансират Ето такива коментаториАнонимен ( преди 56 минути )На калпав водолаз,водораслите му пречели....Грета Тунберг ( преди 1 час )Предложи го на моя приятел MythBuster,има нужда....бачо Кольо ( преди 1 час )На калпава ракета Космоса и крив!....анонимен ( преди 18 минути )Тоя Митбустера съвсем е изперкал изпатканяка.. . Създават ПОЛОЖИТЕЛЕН имидж на форума. Ние им ПРЕЧ ...
  • #16
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Доколкото съм карал на сняг, не са ми трябвали 300кс, а по малък въртящ момент при тръгване особенно. Та съм тръгвал на 2-ра, дори на 3-та (да възможно е). Но е безспоредн факт, че с всесезонни гуми е глупост да се набиеш в дълбок сняг и разчиаш само на тяга и 4х4
  • #15
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тоя Митбустера съвсем е изперкал изпатканяка.
  • #14
    VAYK ( преди 10 месеца )
    Някой по незнайни причини ми е изтрил коментара :)))) Това ще е най-продавания електричеси пикап в близките 5 г.! Ще се хлъзга , затъва, буксува като всеки друг:)))) Но освен това ще набира като суперспортна кола, ще товари над тон и ще дърпа каравани по 6 тона, а вътре ще е като дискотека, нещо което никой не предлага изобщо на пазара!
  • #13
    //// ( преди 10 месеца )
    Хайде хайде, при толкова капитал може да си наеме най добрите специалисти. Отделно имаше и доста време да го разработи. И трето, не си мисли, че всичките американски компании са самостоятелни и са тръгнали от нищото. Всеки с малко разум може да се сети кой седи зад тях. да не мислиш ,че идеята на Марк за фейсбук не е дошла на много други хора преди него??? А и парите както ги има, так аи ги няма. За справка Нокия.....
  • #12
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    За антиматематиците може и така да изглежда, но при 25 милиарда Кеш в банката и планиран капацитет от 250 000 пикапа годишно, дори да губи по 10 000 долара на пикап ще може безпроблемно да ги продава 10 години докато свърши Само този кеш. А последният път му отне само седмица за да обяви емитиране на акции и да получи 10 милиарда от продажбата им. Само антиматематик може да сложи Тесла и фалит в едно изречение.
  • #11
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 13. Не се сещам за какво говориш, но определено няма как Тесла да има кой знае колко данни от няколко прототипа в сравнение с милиардите километри изминати с модел 3 например. И ако е много лесно да ползваш данните от модел 3 за да подобриш модел У, то тези данни са ти почти безполезни за използване за пикапа и при него почти всичко почва от нулата, за да калибрират всичко за неговите размери, тегло, мощност, въртящ момент и съответно той им сцепление. Софтуера определено куца. Очевадно е.
  • #10
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Мъска ако скоро не изкара Модел 2 сайбърджънка ще го фалира.
fallback
Последни