fallback

Заседнал в снега Tesla Cybertruck се превърна в хит в мрежата

Електрическият пикап отново изненада неприятно с всъдеходните си способности (ВИДЕО)

Електрически пикап на Tesla със задвижване на четирите колела лесно може да мине за превозно средство с висока проходимост, особено ако се вярва на маркетинговите материали, разпространявани от американския производител на електромобили. В реалния живот обаче нещата явно не стоят така.

Преди време ви показахме Cybertruck, който беше заседнал при преминаване през горски терен с леко заснежена повърхност. Сега видео с друг екземпляр от модела се превръща в хит в интернет, като на него се вижда как пикапът определено има сериозни затруднения при движение през по-дълбок сняг.

Видеото предизвиква доста коментари, като много от потребителите са категорични, че не бива да се очаква нещо свръхестествено от електрически пикап. Той явно няма приписваните му от Tesla невероятни офроуд качества, а освен това производителят го продава с универсални всесезонни гуми, които често са безпомощни извън пътя.

Независимо от това, Cybertruck би трябва да се справи по-добре от повечето кросоувъри и SUV при движение по тежък терен. Пикапът е оборудван с мощна задвижваща електрическа система и разполага с добра геометрична проходимост. Всичко това обаче явно не помага в ситуация, в която тежката кола е „седнала“ на дъното и не докосва твърдата повърхност с колелата си.

fallback
  • #49
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Както виждаш се връщаш с години назад, за да спориш за неща които не си разбрал вече трета година. На мен не ми трябва да се връщам години, а само бисерите за последните 24 часа са повече от десетки. Например че автомобил, че ако си купил за 7800 автомобил който на пазара струва над 20 хиляди долара значи си се набутал жестоко. Ако батерията показва 50% заряд и 180 км, значило че с пълна батерия този автомобил пак изминава 180 км следователно бил тотал щета.
  • #48
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Пропов, искаш да кажеш че дизелов автомобил с тежък двигател под предния капак и задно предаване ще има много по-добро сцепление на сняг от същия автомобил с предно предаване, защото предните гуми ще му тежат много и ще губи сцепление със снега? "Мъск може много да обещава, ама физиката и динамиката са точни науки. Офроуда не е за *** , трябва познания, опит и доста математика. " Абсолютно вярно и тези последните ти липсват! Всичките накуп!
  • #47
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Бустер,колко време е минало от февруари 2020 до март 2022?" Тоест строежа на фабриката се смята от момента на продажбата на първия автомобил така ли? Въпреки че производството е започнало пет месеца по-рано, в НЕПОСТРОЕН завод? Добър опит но не си включил мозъка в режим МИСЛЕНЕ преди да го зададеш. ПРОИЗВОДСТВОТО започна ноември 2021 - три четири месеца по-късно от планираното и от моите твърдения, които уж щеше да цитираш. От февруари 2020 до ноември 2021 колко месеца са по твоя календар?
  • #46
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Тоя толуп тежи към 4 тона. Няма как да е проходим защото се пада по 1 тон на колело и то ако и 4те са стъпили стабилно. При офроуд често се налага 2 , че даже и 1 колело да те измъкне защото само то има сцепление. То ест едно колело трябва да зацепи и избута 2 че даже и 4 тона. Мъск може много да обещава, ама физиката и динамиката са точни науки. Офроуда не е за *** , трябва познания, опит и доста математика. И основно правило - килограмите са враг No1 на движението.
  • #45
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Знаем си го електрика,той толкова си може.
  • #44
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "За грешките на бустера да не говорим.То не беше ултра твърда и мега еластична стомана,която се оказа алпака за мивки" Не е като да не те познавам и да мога да предвидя какво ще направиш 10 хода напред още преди даже да си го помислил MythBuster ( преди 44 минути )Хайде да видим дали си психопат който лъже нагло и безцеремонно и след това не отговаря на въпроси относно лъжите, които тиражира. ...Хайде сега *** извади опорката, как преди четири години съм объркал еластичност с пружинен ефект, ...
  • #43
    Гост ( преди 10 месеца )
    Бустер,колко време е минало от февруари 2020 до март 2022?Повече ли е от 2 години?Да и перлата в короната 5 години по 20% ръст било 100% по тесларската математика.
  • #42
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Гост ( преди 7 минути )Теслю, фурнаджийската лопата.Намерих ти цитат отпреди две години,що ми се извърташ като сап на лопата,злобюле?" Давай цитата де? Защото аз мога да ти дам цитати как спекулирам че е възможно фабриката в Тексас да заработи по-скоро от фабриката в Берлин заради германската бюрокрация, която спъваше проекта по всякакви възможни начини. То и за производство на батерии може да съм ти говорил, преди да разглобят линията и да я изнесат за САЩ, пак заради бюрокрацията.
  • #41
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Гост ( преди 16 секунди )Мити4ен,за Гига Берлин спорихме.Февруари 2020 има клип в туба как секат дървета на терена.Завършиха лятото 2022 г.Колко време е това,злобюле?" Не беше ли лятото на 2023 или по-скоро беше през ноември 2024? Виждаш ли колко си залюхан и дори за отминали събития не можеш да се оправиш камо ли да направиш някаква прогноза на база предишни резултати. Производството започна ноември месец 2021 . Екологичното разрешително, необходимо за разрешителното за строеж, март 2022.
  • #40
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Грозен електрокар с дизелов генератор и лебедка в ремарке. Тесла Cybertruck starting pack
fallback
Последни