Компанията Continental в сътрудничество със Swarovski създаде единствен по рода си дисплей на автомобилна мултимедийна система. Той е наречен Crystal Center Display, като разработката му стартира с една проста идея - да бъде направен първокласен полупрозрачен дисплей, който да кара съдържанието на екрана да се носи във въздуха.
Това всъщност не е напълно прозрачен екран, въпреки че изглежда точно като такъв. Светът на технологиите все още не е достигнал точката, в която прозрачните панели могат да станат масови и затова от Continental са спазили съществуващите ограничения и са решили да направят полупрозрачен дисплей.
В проекта участва и Swarovski, който създава дизайна на продукта, като резултатът централен дисплей Crystal с кристално тяло, който осигурява частична прозрачност. След това се намесват специалистите от Continental, за да се погрижат за технологиите. Те са използвали MicroLED панел, окачен на кристално тяло, за да може съдържанието „да плува".
За тази цел именно MicroLED панелите са по-ефективни от всяка друга технология. Те осигуряват по-живи цветове, подобрена яркост и контраст. Като цяло тези дисплеи се възприемат като по-реалистични от съществуващите алтернативи. Ето защо производителите на първокласни устройства избират точно тази технология за своите бъдещи модели.
Големият въпрос е кой ще приложи идеята на Continental в сериен модел. Това решение няма да е евтино, което означава, че производители на автомобили като Rolls-Royce и Bentley може да се интересуват от него. Единственият проблем в случая може да бъде размерът на екрана. Автомобилната индустрия сега е фокусирана върху големи дисплеи, а 10-инчовият Crystal Center Display очевидно не е такъв