fallback

Toyota, JLR и Nissan притискали властите в Лондон да бавят електрификацията

Приетите правила изискват най-малко 22% от продадените през 2024 г. нови коли да бъдат с нулеви емисии

Множество производители на автомобили, включително Toyota, Jaguar Land Rover и Nissan, са принудили британското правителство да отслаби или забави правилата за навлизане на електрически превозни средства, става ясно от данни, публикувания в с индустриалния бюлетин Fast Charge.

Част от документите съдържат редактирани редактирани изявления от производителите на автомобили в отговор на правилата, с които те се обявяват срещу първоначалния план на британското правителство да забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили до 2030 г.

В отговор на плановете на властите Toyota отговаря, че е „изключително загрижена“ от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат „предизвикателство за производители като Toyota“, както и че могат да причинят финансови щети и щети на марката. Освен това компанията настоява за отлагане на забраните за изкопаеми горива в опит да защити своя завод за хибридни автомобили в Дербишър.

На свой ред от Jaguar Land Rover са обявили също, че „далеч не е сигурно, че производителите на автомобили ще успеят да постигнат необходимите цели", като лично те смятат тези нива са непостижими. Твърди се още, че Stellantis и Nissan също са настоявали за забавяния.

„Очевидно много производители на автомобили, въпреки че бяха ентусиазирани относно прехода към електромобили, имат сериозни резерви. И трябва да видим как ще се отрази това на новите правила, които влизат в сила от януари", коментира авторът на Fast Charge - Том Райли.

Както е известно, британското правителство отложи забраната за бензин и дизел до 2035 г.. Въпреки това, приетите правила постановяват, че 22% от новите автомобили, продадени през 2024 г., трябва да бъдат с нулеви емисии и че тази цифра трябва да нарасне до 80% до 2030 г.

В същото време има производители, които подкрепят новите цели. Tesla и Ford вече обявиха, че правителството трябва да принуди производителите на автомобили да продават повече електрически превозни средства, а Volkswagen добави, че целите са „амбициозни, но като цяло изглеждат осъществими“.

fallback
  • #12
    до 10 ( преди 10 месеца )
    Няма смисъл да се мъчиш с тойоткафилчетата. Ако ще Тойотка да направи атентат срещу детска болница, ще се изредят да ти обясняват, че това е единственото правилно решение, хибриди, водород, защо няма държавни субсидии за атентати над деца и всъщност Тесла е виновна.
  • #11
    Турбо ( преди 10 месеца )
    Тесльо,пак обръщаш всичко наопаки.Никога не съм убеждавал друг човек да си купи баничарка,по скоро ти се опита да ме убедиш да си купя Тесла.
  • #10
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Шваба, Още ли ВЯРВАШ че става въпрос за екология? Toyota в прав текст говори за пари, не за екология и здраве. "В отговор ...Toyota отговаря, че е изключително загрижена от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат предизвикателство за производители като Toyota, както и че могат да причинят ФИНАНСОВИ ЩЕТИ и ЩЕТИ на МАРКАТА. Освен това компанията настоява за ОТЛАГАНЕ НА ЗАБРАНИТЕ за изкопаеми горива в опит ДА ЗАЩИТИ своя завод за ХИБРИДНИ автомобили в Дербишър."
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Няма нужда, никой няма да си купи сапунерка 100к 4м като Рино Миган за близо 100к.
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    До 5: "Тойота бяха след средата и по-лоши от на Киа, Хюндай, Хонда, Нисан, Мазда, Субару!!!, VW!!! и BMW!!!" Не сравнявай круши с ананас! Никоя от тия марки не продава пикапи в смислено количество в щатите. Далеч по-уместно е сравнението на Тойота с Форд и ГМ.
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Тесльо, Тойота не лобира ПРОТИВ електромобилите, а ЗА това субсидиите да са пропорционални на намаляването на емисиите, независимо от технологията. На теб това може да ти изглежда като лобиране против електромобилите, но това е защото си кон с капаци. Ети ти нагледен пример: Тойота, с над 25 милиона продадени хибрида, без особенни субсидии са спестили много повече емисии на атмосферата от 5-те милиона Тесли, въпреки огромните субсидии за последните.
  • #6
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 5. Всъщност можеш да ме наречеш умерен любител на абсолютно всички марки. Всяка една марка си има предимства и недостатъци както и всеки един неин модел. Ако имаше универсален автомобил щеше да се продава Само той и другите нямаше да се търсят. От мен няма да чуеш, че японските, американските, френските или германските автомобили са най-добри или най-лоши. Нито пък ще тръгна да те убеждавам като турбо, че една баничарка може да замести малко градско мини, микробус, SUV и дори кемпер
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Най-екологичната марка" Знам, че си умерен любител на Тойота, но с подобни изказвания само разпространяваш фалшива информация. Тойота е точно толкова екологична, колкото я задължава регулаторът. Въпреки шумният и маркетинг, до преди 2-3 години продаваше под 10% хибриди, като продажбите идваха основно от ЕС и Япония. В САЩ, средните емисии на Тойота бяха след средата и по-лоши от на Киа, Хюндай, Хонда, Нисан, Мазда, Субару!!!, VW!!! и BMW!!! Моля те, не се връзвай толкова лесно на маркетинга.
  • #4
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Е, кой говори за екология? Само заблудените вярват на думите на политици, предприемачи и бизнесмени. Всичко е пари. Не случайно навсякъде казват - следи парите и ще разбереш кой, какво и как прави.
  • #3
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Сега дали им светна лампичката на всички японофили сектанти, че toyota обира срещу електромобилите? Това не е изключение, а правило за последните няколко години. Най-екологичната марка лобира в защита на изкопаемите горива. Неопровержим факт. Не случайно green piece поставиха toyota като най-големия враг на екологията, дори преди big oil - петролните компании. Ако бяха впрегнали тези сили и средства за развитие на електромобилите, щяха да са безапелационни лидери, защото го могат!
fallback
Последни