fallback

Toyota, JLR и Nissan притискали властите в Лондон да бавят електрификацията

Приетите правила изискват най-малко 22% от продадените през 2024 г. нови коли да бъдат с нулеви емисии

Множество производители на автомобили, включително Toyota, Jaguar Land Rover и Nissan, са принудили британското правителство да отслаби или забави правилата за навлизане на електрически превозни средства, става ясно от данни, публикувания в с индустриалния бюлетин Fast Charge.

Част от документите съдържат редактирани редактирани изявления от производителите на автомобили в отговор на правилата, с които те се обявяват срещу първоначалния план на британското правителство да забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили до 2030 г.

В отговор на плановете на властите Toyota отговаря, че е „изключително загрижена“ от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат „предизвикателство за производители като Toyota“, както и че могат да причинят финансови щети и щети на марката. Освен това компанията настоява за отлагане на забраните за изкопаеми горива в опит да защити своя завод за хибридни автомобили в Дербишър.

На свой ред от Jaguar Land Rover са обявили също, че „далеч не е сигурно, че производителите на автомобили ще успеят да постигнат необходимите цели", като лично те смятат тези нива са непостижими. Твърди се още, че Stellantis и Nissan също са настоявали за забавяния.

„Очевидно много производители на автомобили, въпреки че бяха ентусиазирани относно прехода към електромобили, имат сериозни резерви. И трябва да видим как ще се отрази това на новите правила, които влизат в сила от януари", коментира авторът на Fast Charge - Том Райли.

Както е известно, британското правителство отложи забраната за бензин и дизел до 2035 г.. Въпреки това, приетите правила постановяват, че 22% от новите автомобили, продадени през 2024 г., трябва да бъдат с нулеви емисии и че тази цифра трябва да нарасне до 80% до 2030 г.

В същото време има производители, които подкрепят новите цели. Tesla и Ford вече обявиха, че правителството трябва да принуди производителите на автомобили да продават повече електрически превозни средства, а Volkswagen добави, че целите са „амбициозни, но като цяло изглеждат осъществими“.

fallback
  • #32
    Турбо ( преди 10 месеца )
    Тесльо,дай цитат.Никога не съм спал в баничарка,има си хотели по пътищата.
  • #31
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Щом не работят за печалба защо не ги смъкват директно на себестойност? Ами сега малко ама после малко. Ама хайленда щеше да 20% надолу, но после стана 7, а реално е на старата цена.
  • #30
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Турбо, твои думи ли са че баничарката може да замести микробуса и дори кемпера с малки неудобства?
  • #29
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Хайде не сваля цените на колите защото не може да произведе много повече" Ти в кой свят живееш? Тесла Не само че свали цените на автомобилите си, ами направо ги срина. Ще видим тази година дали са си изпълнили Плана да продават на нула, докато свършат тези 30 милиарда, защото печалба не им трябва, а само разширяване на пазарния дял.
  • #28
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Или свиpka а 50долара, или моделче на кола за която не плаща за права върху дизайна за 200 долара.
  • #27
    Турбо ( преди 10 месеца )
    Тесльо,нищо не съм ти препоръчвал, фурнаджийска лопата в действие.Хибридна баничарка би ми вършила работа,но няма такава.Може хибриден РАВ 4 с ремарке.Започнах бизнеса с Москвич с ремарке.
  • #26
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Шаба, лихвите в Япония БЯХА отрицателни, защото изкуствено поддържаха ниска инфлация и не бяха вдигали заплатите на работниците с десетилетия. Този балон обаче приключи и ако не си спомняш преди две-три години най-накрая вдигнаха заплатите и вече са с 5% по-високи отколкото преди 30 години. Тоест нито лихвите вече са отрицателни, нито инфлацията. Тоест всичко за което говориш става с отрицателен знак - искат Не искат ще трябва да плащат лихви, а те няма да са малко. Разпродажбите започнаха!
  • #25
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Искаш да кажеш че на един то най-добрите предприемачи на десетилетието не му пречи да губи по половин милиард на година вместо да ги инвестира в друго? Щом не знае какво да си прави парите защо не вдигне заплатите? Ами вместо това пречи на формиране на профсъюз за правата на работниците? Хайде не сваля цените на колите защото не може да произведе много повече, но защо тогава продава силно надценен мърчандайз? Например отварячка за бутилки за 50 долара?
  • #24
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 21. И Това лошо ли е според тебе? Да имаш 30 милиарда в кеш, които се увеличават въпреки че си увеличаваш пазарния дял с 56% годишно от 10 г. , защото инфлацията щяла да ти яде по по половин милиард на година? Казваш било много по-добре да имаш 250 милиарда дългове, на които само лихвите им са по няколко милиарда на година, като продължаваш да трупаш още дългове с които да си плащаш лихвите и дивидентите на инвеститорите, като продажбите са в застой за същите 10 г.? Вярвате ли го наистина???
  • #23
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Колкото до субсидиите - пропуснал си факта че субсидията е за батерии за електромобили, не за хибриди. Иначе всички субсидират стратегически технологии, като Китай и САЩ в много по-голяма степен. И тия 853 милиона колко са на фона на 10-те милиарда които Тойота е платила за данъци само за последната година?
fallback
Последни