fallback

Toyota, JLR и Nissan притискали властите в Лондон да бавят електрификацията

Приетите правила изискват най-малко 22% от продадените през 2024 г. нови коли да бъдат с нулеви емисии

Множество производители на автомобили, включително Toyota, Jaguar Land Rover и Nissan, са принудили британското правителство да отслаби или забави правилата за навлизане на електрически превозни средства, става ясно от данни, публикувания в с индустриалния бюлетин Fast Charge.

Част от документите съдържат редактирани редактирани изявления от производителите на автомобили в отговор на правилата, с които те се обявяват срещу първоначалния план на британското правителство да забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили до 2030 г.

В отговор на плановете на властите Toyota отговаря, че е „изключително загрижена“ от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат „предизвикателство за производители като Toyota“, както и че могат да причинят финансови щети и щети на марката. Освен това компанията настоява за отлагане на забраните за изкопаеми горива в опит да защити своя завод за хибридни автомобили в Дербишър.

На свой ред от Jaguar Land Rover са обявили също, че „далеч не е сигурно, че производителите на автомобили ще успеят да постигнат необходимите цели", като лично те смятат тези нива са непостижими. Твърди се още, че Stellantis и Nissan също са настоявали за забавяния.

„Очевидно много производители на автомобили, въпреки че бяха ентусиазирани относно прехода към електромобили, имат сериозни резерви. И трябва да видим как ще се отрази това на новите правила, които влизат в сила от януари", коментира авторът на Fast Charge - Том Райли.

Както е известно, британското правителство отложи забраната за бензин и дизел до 2035 г.. Въпреки това, приетите правила постановяват, че 22% от новите автомобили, продадени през 2024 г., трябва да бъдат с нулеви емисии и че тази цифра трябва да нарасне до 80% до 2030 г.

В същото време има производители, които подкрепят новите цели. Tesla и Ford вече обявиха, че правителството трябва да принуди производителите на автомобили да продават повече електрически превозни средства, а Volkswagen добави, че целите са „амбициозни, но като цяло изглеждат осъществими“.

fallback
  • #42
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    МитЕ,всички ти викаме Тесльо,заради фанатичната ти вярност към марката.Ще черпиш!
  • #41
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Е значи някой друг е писал с твоя Ник. Точно затова те питам вече няколко месеца, но ти не отговаряш дали ти си го писал. Още тогава ми се стори странно. А ще ми обясниш ли след като обяснявам как нито Тесла нито електромобилите са подходящи за 95% от шофьорите, защото са им скъпи в сравнение с автомобилите които карат, нямат къде да ги зареждат евтино, а да караш само на бързи зарядни излиза колкото да караш на дизел/ газ, ти продължаваш да ми викаш Тесльо и да твърдиш, че убеждавам всички?
  • #40
    Турбо ( преди 9 месеца )
    Тесльо никога не съм казвал такова нещо.Както казах, фурнаджийска лопата в действие,слагаш ми думи в устата.След две години спор и сметки,защо скоро няма да си купя електричка.
  • #39
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Спомняш ли си или ще кажеш, че не си го писал? Защото и в двата случая няма нужда от цитат. Много обичате да си сменяте мнението спрямо контекста на спора. Също така да вкарвате в устите на хората думи които никога не са казали, защото сте интерпретирали казаното спрямо собствените си възприятия. Винаги съм твърдял че електромобилите не са подходящи за 95% от хората, вие твърдите обратното. Подходящи са за тези, които имат къде да зареждат могат да си ги позволят и или карат по над 50 000км
  • #38
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    "Турбо ( преди 40 минути )Тесльо,дай цитат.Никога не съм спал в баничарка,има си хотели по пътищата." Ще ти припомня естеството на разговора. Ставаше въпрос, че автомобил се избира според предназначението и няма идеални автомобили. Казах че имам служебен автомобил, личен, един за жена ми, микробус и семеен кемпер и всеки се ползва според предназначението и нито един не може да замести другия. Тогава ти или някой с твоя Ник ми каза че могат да бъдат заместени с баничарка с малки компромиси.
  • #37
    Турбо ( преди 9 месеца )
    До 34.Ти колко електрички смени?Колко повече плати да си купиш електричка?Колко пари отдели за смяна на батерията, електромотора,окачването,гуми.Колко време загуби да дремеш по зарядните?
  • #36
    Турбо ( преди 9 месеца )
    Тесльо,щом шефа на Дизела не ще да се бръкне за скъпа електрическа баничарка и да пести от ток,а залага на дизели с неограничен пробег.Нищо ,че Дизела не прехвърля 300-400 километра дневно пробег.
  • #35
    Турбо ( преди 9 месеца )
    Тесльо,при мен баничарката замества буса, защото не ми трябва голям обем и тонаж.За бизнеса с краставици,където ти трябва обем и тонаж, баничарка е неприложима.
  • #34
    Реално ( преди 9 месеца )
    С петролна кола нямаш пари: отиват за гориво и ремонти (от 10л, 9 отиват в канала/800 движещи се чарка). Нямаш здраве: СМОГ и отровни газове. Нямаш динамика: съединител буксува, бучи и не върви. Нямаш кола, а ретро чайник. С кола на ток имаш свобода: зареждаш навсякъде: дом/вила/МОЛ/DC станция-20 мин. Имаш пари: 2лв/100, 0 поддръжка, 0 ремонти, рекуперация при спиране, безплатно паркиране. Имаш пространство: преден и заден багажник. Тишина.Чист въздух. Имаш настроение. Имаш престиж. Имаш всичко!
  • #33
    СМОГ ( преди 9 месеца )
    Електромобилната революция няма да спре. Докато не избърше и последното пушещо гърне. На електрическия стол ще седне всяко ДВГ.
fallback
Последни