IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 въпроса за възродения ванкелов мотор на Mazda

Ще има ли отново спортни коли с ротори: "Колела" разговаря с Тобиас Алберт

Мечтата на множество класически фенове на Mazda се сбъдна тази есен: компанията най-сетне възроди легендарния ванкелов двигател. Но не по начина, по който те очакваха: роторният агрегат се завръща като удължител на пробега в новата електрическа MX-30 R-EV . "Колела" разговаря с Тобиас Алберт, един от водещите инженери зад този проект.
  
   

8 въпроса за възродения ванкелов мотор на Mazda (ГАЛЕРИЯ):


  
  

 

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Факт ( преди 11 месеца )
    Няма нищо легендарно в тази боклукчава технология голямо натоварване малък живот голям разход и тн
  • #9
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Кокошарник ( преди 11 месеца )
    По добре дачия сандеро
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Теслар ( преди 11 месеца )
    Ква гъста мрежа бе ахмак? Сега на 30 пътувам си с кията на приятел и трябваше в Пловдив да зареждаме , всичките станции с чудовищни опашки, треперихме до Ямбол и се кръстехме да не вземем репатрак. В България е ужас по време и на най малкия празник. Да не говорим в Австрия където уж гъсто и се чака майна си Райна. Ай сиктир.
  • #7
    12 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 11 месеца )
    Прощаваме. Ти не си виновен, средата е виновна
  • #6
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    До 4.Не се сменя ротора,сменя се само уплътнението(подобно на сегментите на буталото на ДВГ) на ротора.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 11 месеца )
    Абсолютно. Но те твърдят, че са го направили по-надежден, с нови материали, а и тук натоварването е много по-малко, отколкото в RX7 например
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Литъл лайф ( преди 11 месеца )
    Само масло на 20 хил. да се сменява - не знам. Преди помня, че се сменяваше и ротора на около 100 к...
  • #3
    10 rate up comment 30 rate down comment
    Реално ( преди 11 месеца )
    Простете , но при 3 големи оператора на бързозарядни мрежи в малка България (Финес, Елдрайв и Мегалан Чардж) и при супер гъста Supercharger мрежа навън, с която в секундата, в която решиш към Виена, Париж и Лисабон, нямаш грижи, за какво е този Ванкел? Да шуми, да пуши, да се чупи, да харчи и да го влачиш като чувал с картофи? Ампера, Волт и БМВ i3 REX не ви ли дадоха представа, че не се търсят коли с генератор? Ако ще е на ток - да е на ток, а не ни риба, ни рак.
  • #2
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Факт ( преди 11 месеца )
    Няма голрми предимства този двигател.Ванкелът има малък междуремонтен ресурс нататъка разговора става безпредметен
  • #1
    10 rate up comment 43 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Тия вече доказаха че са достойни за фалит. Когато другите залагат на плъг ин хибриди и ел. Коли БАММММ. Безумците от мазда слагат ванкле за рейнджекстендър. Няма по-глупава комбинация