IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12-те най-добри електромобила на 2023

Тези масови модели предлагат както впечатляващи технологии, така и запомнящ се дизайн

Интересът към електромобилите расте с всяка изминала година, като това се дължи и на увеличаващите се предложения на пазара. Затова е доста трудно да се определят най-добрите модели, до които потребителите вече имат достъп. Изданието Inverse обаче прави точно това, като посочи 12-те електрически коли, които се предлагат на пазара през 2023 г.

Авторите на списъка посочват, че в него не са включени модели като Hummer EV и Ford F-150 Lightning, тъй като са прекалено големи и скъпи. Няма я също и Toyota BZ4X, чиято гама е прекалено малко и не дава особен избор на купувачите. В същото време в списъка попадат електромобили, които не само разполагат с впечатляващи технологии, но и изглеждат наистина добре.


12-те най-добри електромобила на 2023 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 15 ( преди 4 месеца )
    А колко е гаранцията на един ДВГ, великане на мисълта?
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Хонда-та поскъпна. Вече е над 80 000 лв., защото е само хибрид. Даже наскоро излизаха рекламни новини как CR-V е модел на лекарите, защото в България го купували предимно лекари.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    До 9. "Какво значи, че на някой не му е по джоба? Тесла У струва горе долу колкото Хонда ЦРВ, Тойота Рав 4 и други, а те не са чисто електрически. " И каква е тази цена която струват всичките изброени модели? Toyota-та и honda-та ли са поскъпнали и не съм разбрал или теслата е поевтиняла?
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    PLAID ( преди 4 месеца )
    То са муцуни, тунинг решетки.. "Балът на чудовищата", бате
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    1756 ( преди 4 месеца )
    Еее, какви разбирачи, абе колко, от вас притежават Ел. колко от вас са карали не купили и поддръжали тесла Y. Не може те да си купите колело с ***,ама давате акъл
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    МитЕ, гаранцията на батерията на Тесла е само 160000 км.
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 11 от 9 ( преди 4 месеца )
    Кой ти каза, че след 10 години електрическите коли за нищо не стават? Това тепърва ще се разбира. И не е нужно да се прави подмяна на цяла батерия, а само на проблемния модул. Цените на батериите и клетките ще падат. Батериите на Тесла 3 и У са разчетени да издържат поне 500000 км. По 15000 км на година прави повече от 30 години.
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    до 11 ( преди 4 месеца )
    Вероятно в края на 2024 или началото на 2025 Тесла ще пусне бюджетния си автомобил, който ще е на цена от 50к лева. Купуваш, караш 10г. и изхвърляш. Когато ти си купиш нова кола с ДВГ за 50к лева, колко ще й вземеш на вторичния пазар след 10г.? 5-6000 лева макс. С EV ще спестиш много повече за 10г. експлоатация. Когато този условен Модел 2 на Тесла излезе на пазара, в Европа за другите производители филма ще стане цветен
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до 9 ( преди 4 месеца )
    Тесла Модел 3 Хайланд, т.е. новия модел, е на цената на Шкода Суперб. Освен ако не ти трябва комби, не виждам никаква логика да се наиграеш със Суперб, дето има 2000 части, които могат да се развалят за разлика от Модел 3. Да не говорим за това при експлоатация от 10г. и едни условни 200к километра пробег, колко ще са разходите за експлоатация на собственика на Суперб-а!?
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 4 месеца )
    Да, само че истинските коли издържат 25-30 години експлоатация. Докато електрическите стават неизползваеми на още след 8-10 години. И се получава така че на вторичния пазар ще има стари 10-15 годишни ел .коли които ще имат нужда от ремонт на които стойността е по висока от стойността на самата кола. На Теслата батерията и струва 30 000 лева. На обикновена кола основен ремонт ти 1000лв.