Автомобилните пилоти по начало не обичат да си признават грешките - дори и най-великите от тях. Затова организаторите на старта за Гран при на Далас във "Формула 1" реагирали скептично, когато Айртон Сена обяснил удара си в предпазната стена и отпадането си с лаконичното "Стената трябва да се е преместила". От това обяснение се родила една от най-анекдотичните случки не само за Сена, но и за Формула 1 изобщо. Най-любопитното е, че това е станало в най-откаченото състезание в историята на световния шампионат. Ще припомним само някои от причините Далас '84 да се помни и до днес и да се преразказва с трепет.
10 момента от най-откаченото състезание в историята на F1 (ГАЛЕРИЯ):
Сезон 1984 започва твърде зле за пилота на Lotus Найджъл Менсъл - бъдещият световен шампион не успява да завърши в шест от първите осем старта, и спечеленият ефектен пол позишън в Далас най-после му дава надежди за обрат.
Менсъл повежда още от старта, но после закача стена и се налага да спре в бокса за нови гуми. От удара вероятно е пострадала и скоростната му кутия, което довежда до спиране на автомобила в последната обиколка. Менсъл инстинктивно изскача от болида и започва да го бута към финалната линия. Асфалтът е нагорещен до над 60 градуса, а изтощеният и обезводнен англичанин е облечен в черно (цветовете на спонсора John Player Special). Метри преди финала Найджъл припада. "Бях толкова ядосан, че не можех да спра да бутам", спомня си той. "После изведнъж светлините изгаснаха и се събудих в болницата". Все пак Менсъл постига своето - зачетено му е носещото точки шесто място.