Автомобилните пилоти по начало не обичат да си признават грешките - дори и най-великите от тях. Затова организаторите на старта за Гран при на Далас във "Формула 1" реагирали скептично, когато Айртон Сена обяснил удара си в предпазната стена и отпадането си с лаконичното "Стената трябва да се е преместила". От това обяснение се родила една от най-анекдотичните случки не само за Сена, но и за Формула 1 изобщо. Най-любопитното е, че това е станало в най-откаченото състезание в историята на световния шампионат. Ще припомним само някои от причините Далас '84 да се помни и до днес и да се преразказва с трепет.
10 момента от най-откаченото състезание в историята на F1 (ГАЛЕРИЯ):
Кеке Розберг, макар и голяма фигура във Формулата по това време, далеч не е сред фаворитите в Далас - неговият Williams FW09 се управлява твърде посредствено, а турбодвигателят Honda е, меко казано, непредсказуем. Розберг стартира от осма позиция, но има тайно предимство - носи специална, охлаждана с вода качулка под шлема си. Вероятно и хладният разсъдък му помага да избегне нещастията, сполетели големите фаворити, и да спечели победата в Далас, пред пилота на Ferrari Рене Арну и Елио де Анджелис (Lotus).