Автомобилните пилоти по начало не обичат да си признават грешките - дори и най-великите от тях. Затова организаторите на старта за Гран при на Далас във "Формула 1" реагирали скептично, когато Айртон Сена обяснил удара си в предпазната стена и отпадането си с лаконичното "Стената трябва да се е преместила". От това обяснение се родила една от най-анекдотичните случки не само за Сена, но и за Формула 1 изобщо. Най-любопитното е, че това е станало в най-откаченото състезание в историята на световния шампионат. Ще припомним само някои от причините Далас '84 да се помни и до днес и да се преразказва с трепет.
10 момента от най-откаченото състезание в историята на F1 (ГАЛЕРИЯ):
В дните преди състезанието е толкова горещо - над 40 градуса по Целзий - че организаторите в последния момент решават да изместят старта от 14:00 за 11:00 часа. Но дори смяната на часа не помага - на пистата е толкова горещо, че пилотът на Osella Пиеркарло Гинцани губи съзнание в бокса и трябва да го свестят с кофа ледена вода. Кеке Розберг кара със специално пригодена охлаждаща водна възглавничка под шлема. А Найджъл Менсън припада от високата температура в най-ключовия момент... но за това - след малко. Несъмнено в най-лоша позиция е Хууб Ротенгатер, чийто болид Spirit-Hart получава теч на гориво и в продължение на 15 обиколки облива пилота си с горещ бензин. След края холандецът спира, изтичва до публиката и трескаво облива с чаши ледена вода попарените си деликатни места.