IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет мита за надеждността на двигателите, за които можете да забравите

Повечето от тях бяха верни преди време, но автомобилната индустрия ги промени

Повечето шофьори могат лесно да изброят редица характеристики и принципи на работа на двигателя с вътрешно горене, които гарантират неговата издръжливост. Тези стереотипи обаче вече не са приложими за съвременните силови агрегати, категорични са експертите от NJCar. Те изброиха петте най-разпространени мита за надеждността на автомобилните двигатели, които трябва да бъдат забравени.


Пет мита за надеждността на двигателите... (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    26 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Лично аз предпочетох атмосферен 1,4 (4 цилиндъра)със 100 коня , пред турбо 1,0 ( три цилиндъра) и 120 коня!
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Е да де, говориш за Голф 2, ясно. 95 коня атмосферен, срещу 140 TDI, браво за сравнението! Ами има и "ежедневни" атмосферни бензинови 1,8, 2,0, 2,3 по 150-156-180-200 коня, що не сравниш такива с 1,9 TDI, да те видя? Големи карачи и разбирачи бе - Голф 2 и Пасат 3
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пешо, от частни случаи правиш генерализации. Множествата се учат по математика в началното училище.
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    От доста години шофирам TDci, TDI, или както го наричат отделните производители говорим за мощности 70-140к.с. Качих се на един атмосферен 1.6 ,95к.с ами както каза колегата зле работата, пробвах един бензин турбо с подобна мощност - друго показва. Говорим за ежедневието, не за 6-7 литрови в спортните автомобили
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    JEEP ( преди 1 година )
    #2 качи се в 6,2 атмосферен и ела пак да драскаш коментари
  • #7
    16 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Да бе, 1,2 турбо на Сеат Ибисъ е къде къде с повече тяга от V 12 на Ферари 812 Суперфаст! Начи, самото ти обобщаване на "атмосферен" показва колко много опит имаш! Предполагам предимно атмосферен на Лада, най много до Голф 2!
  • #6
    15 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    Разбиване на митове с митове! Евала ви праим!Турбо двигателя бил по здрав от атмосферния?За пример един двигател на Хюндай?А примери за обратното - хиляди!Ангренажната верига била проектирана за периода на гаранцията?Сещам се за няколко марки с гаранционен период 3-4-5 години, но неограничен пробег в периода на гаранция!Как се проектира нещо за такава гаранция? Цената на маслото зависело от рекламата - Шел са може би най рекламираните масла в света, но са в средния ценови клас!Защо?
  • #5
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Пич, едни от най-добрите спортни (а и не само) автомобили са с атмосферен двигател, но са голяма кубатура. Кой знае какво нещо си карал и вече много ги разбираш нещата.
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    до 2 ( преди 1 година )
    Нийтц, бе карач! Ама, само направо, нали?
  • #3
    13 rate up comment 9 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Просто да беше написал, че си невеж!