IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да разпознаете двигател, претърпял основен ремонт

Това може да ви бъде полезно при покупката на употребяван автомобил

Когато търсите употребяван автомобил, често можете да попаднете на модели с проблемни двигатели. Как обаче да разпознаете, че моторът на набелязаната кола е претърпял основен ремонт?


ремонт


Експерти припомнят, че ремонтът на двигателя може да бъде частичен или пълен. В първия случай могат да се сменят само отделни части, като уплътнение на главата на цилиндъра, бутални пръстени, маслени уплътнения или втулки на коляновия вал.

Пълният основен ремонт обикновено включва пробиване на цилиндрите и пълна подмяна на буталния възел, но това също така увеличава вероятността от сериозни проблеми в бъдеще. В същото време е трудно да се предвиди колко надеждно ще функционира двигателят след основен ремонт в дългосрочен план.

Един от най-честите показатели за основен ремонт на двигателя е напълно почистеното двигателно отделение. След това трябва да обърнете внимание на състоянието на уплътнителя в областта на свързване на главата на цилиндъра със самия блок - по време на основен ремонт фабричният уплътнител винаги се нанася равномерно, без увисване.

Друг признак за основен ремонт може да бъде повреда на болтовете, закрепващи главата на цилиндъра. Ако върху тях се виждат драскотини от инструмент, това е ясен знак за разглобяване на двигателя.

Освен това състоянието на мотора може да се оцени, като се погледне под пробката за източване на масло - появата на бяла емулсия под пробката може да означава периодично прегряване на двигателя или проникване на антифриз в маслото.

Друг важен признак за проблеми с двигателя са отработените газове, които имат синкав или синкав оттенък. Може също така да се вижда бял дим, което може да показва проблеми с уплътнението на главата и охлаждащата течност, навлизаща в цилиндрите.


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 1 месец )
    Основният ремонт намалява вероятността от бъдещи сериозни проблеми,ако майсторът не следва съветите на автора на статията и не пробие цилиндрите.
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Мемфис ( преди 2 месеца )
    Петре, петре, цилиндрите не се ПРОБИВАТ, ама на теб главата ти е пробита!
  • #17
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Баи Бисер ( преди 4 месеца )
    Няма такъв смях......статията май е писана от студенти по медицина
  • #16
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Мео Леси ( преди 4 месеца )
    БОЖЕ, КОЛКО МЪКА ИМА ПО ТОЯ СВЯТ, БОЖЕ!!!
  • #15
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Чавдар Илиев ( преди 4 месеца )
    Автора е много далече от ремонта на двигатели с вътрешно горене.
  • #14
    41 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Технически неграмотно написано.
  • #13
    28 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Даа, явно гугъл транслейтор. След това даже не си прочел превода.
  • #12
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    На моя автомобил след повреда платих за основен ремонт на двигателя. Проста сметка ми показа, че ще ми е по-евтино това, отколкото да купя друг автомобил. Трудно е да се намери читав монтьор. След ремонта се наложи да посетя два други сервиза, за да може да дооправят проблемите след основния ремонт, но това е зарадия тъпия ми избор на автомобил. Но след това е супер колата и съм минал 40 000 км. оттогава. Ремонта беше на 300 000 км., от които 110 000 от мен, другите от бившия собственик.
  • #11
    13 rate up comment 33 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Абе някой забеляза ли че сме в 21ви век от...над 20 години вече. Какви основни ремонти ви се въртят в главата. Това са призраци от миналото. Съвременните двигатели са толкова сложни, че не си струва времето и парите. Старите мотори пък са толкова евтини. че пак не си струва. Единствено има смисъл за някой олдтаймер, класически ретро екземпляр. Но и там е супер скъпо, щото частите са кът. Абе Основен Ремонт на Двигателя е нещо, което вече е супер екзотично. И сега се казва Ревизия или Ребилд.
  • #10
    32 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 4 месеца )
    До сега не съм срещал някой да продава кола с двигател след основен ремонт или сменен двигател и да крие това. Обикновено е плюс и причина да си продадеш колата на по-висока цена. Какво значи "некачествен" основен ремонт? Това си е пак развален двигател! Ще тръне някой да сваля и да отваря двигател за да го кърпи за продажба? Това се прави с добавки. Свалянето и отварянето, вече си хвърлил 1/3 от парите по ремонта по добре си го направи като хората и вземи читави пари за колата