IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как автомобил с бензинов или дизелов двигател става електрически

Германска компания предлага преработка на 42 модела, цената е между 12 000 и 15 000 евро

Един от най-често задаваните въпроси днес, когато говорим за мобилност, е какво ще се случи с автомобилите с двигатели с вътрешно горене по пътищата (дори и по-новите модели), когато дойде време да кажем сбогом на изкопаемите горива завинаги.


e-Revolt


Германският стартъп e-Revolt, базиран в Дахау, обяви своя амбициозен нов проект за преобразуване от бензинов и дизелов към електрически, който вече е съвместим с 42 модела, предлагани на пазара. Разбира се, това не е първата компания, която предлага това решение, но първата, която успява да оптимизира работния процес, за да намали времето до само осем часа.

Първият експеримент в реалния свят е извършен върху Volkswagen Golf 7 Variant, който преди това беше оборудван с дизелов двигател. Цената на преработката варира между 12 000 и 15 000 евро, като за тази сума клиентът получава 100% електрическа кола с деклариран пробег между 250 и 300 км. И което е по-важно - автомобилът може да бъде подобрен в бъдеще, когато излязат нови технологии


e-Revolt


Процесът на преобразуване, разработен от e-Revolt, започва с предварителна проверка на превозното средство, за да се гарантира, че е годен за промяната. След това двигателят с вътрешно горене се отстранява, заедно с останалите компоненти, които след това се рециклират.

След като са направили място в двигателното отделение, инженерите инсталират всичко необходимо, за да поберат задвижваща система с нулеви емисии, като модула e-CAN (Controller Area Network), който гарантира, че новодобавените части работят в хармония с оригиналните компоненти на автомобила.


e-Revolt


След това компанията инсталира всичко необходимо за завършване на преустройството, включително тръби и винтове. В допълнение се добавя нова информационно-развлекателна система на таблото, която предоставя цялата информация, свързана с електрическите превозни средства. Цялата операция по преработката на автомобила отнема 8 часа.

В тази първа предварителна фаза от e-Revolt не разкриват изходната мощност на инсталирания електрически мотор, както и капацитета на батерията и времето за нейното зареждане. От компанията обещават, че ще съобщят подробности до няколко месеца.


e-Revolt


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Рок както винаги е дошъл да се заяжда като откровено лъже за неща които никога не съм казвал за да тръгна да се оправдавам че нямам сестра ама няма да се случи. Гарнирал е изказванията с десетки обидни епитети, които нямат нищо общо с реалността за да тръгна и аз да го обиждам, ама пак няма как да се случи. Достатъчно е ха изтъкна че самият той се самоопределя като достатъчно е да изтъкна че самият той се самоопределя като заядлив психопат и на практика няма нужда да го обиждам аз.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    СМОГ ( преди 11 месеца )
    Заради отровата, която бълваха досега, присъдата е това: Всички бaнгии сядат на електрическия стол, без право на обжалване.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    До 1 - разбира се, че не.Не това е целта!Въпреки,че ако всичко наистина се правяше в интерес на хората и природата,правителствата които изсипват милиарди за субсидии, можеха поне да заложат задължителен ъпгрейд на батериите!И когато според митичиния ***,от една батерия на Тесла, могат да се правят 2 и то с много по голяма плътност и много по голям пробег, да можеш да идеш да си я смениш на добра цена.Щото нали и ще са много по евтини.Но това, ако всичко се правеше в интерес на хората ....
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Виждаш ли как в стремежа си да си заяждаш на финасова тематика и с феновете на тойота, сам пренебрегваш собствените си предсказания?!? А после - ооо вие се заяждате с мен! Мислиш си, че имаш много тънко чувство за ирония и така изглеждаш много ЕнтЕлегентен, ама всъщност си прозират дълбоките ти комплекси! Айде със здраве и се уточни най-накрая, тая технология ще става ли евтина и достъпна по принцип, или само когато ти е изгодно да си защитаваш тезите!
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Та, митичен ***,по твоите предсказания, много скоро тези компоненти трябва да са горе долу на цената на скъпо "газово" с инджекцион!И с 8 часа за труд ще си е баш като сега да си направиш 10 годишното TFSI на газ!Отделно,че използването на "универсални" задвижващи двигател и батерии, наистина позволяват постоянни ъпгрейди и много по лесен ремонт и замяна от колкото специфични компоненти вградени в специалните платформи на фабричните електрички!А екологичния ефект от ретрофита е неуспорим!
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Чакай бе митичен ***!Нали ти твърдиш,че единствено и само тази технология ще се развива главоломно следващите години!?И батериите и ел.двигателите ще станат толкова евтини,че ще е възможно пулнофункционален,пълноразмерен автомобил с приличен пробег за под 20 000 Евро?Как така за ретрофит към електричка ще си останат 15 000Евро!?Нали и технологията за рециклиране е толкова напреднала,че даже в момента от компонентите на батерия Тесла 75КВч,може да се произведат 2 батерии с по 75КВч
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Понеже са разчистили заяжданията И обидите, предишният ми коментар е в отговор на въпроса на Гост защо било нужно да си кастрира автомобила, който е купен 10-годишен нов внос за 10 000 лв преди няколко години.
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Няма смисъл, кастрацията на автомобила който си си купил преди 10 години за 10 000 лв ще ти струва 30 000 лв. за 30 000 лв ще зареждаш 1000 седмици и можеш да си я караш още 20 години. Да ти го сметна защото математиката ти куца и не можеш вече три седмици след 50 задавания на въпроса да отговориш на този елементарен въпрос с колко се е вдигнало производството на ток от фотоволтаици, ако миналата година са имали 3% дял А тази година 8%. Няма нищо де до 3 години ще си научил Как се смята.
  • #2
    12 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 1. Защо да не се обновят, когато излязат по-евтините, по леки нови поколения батерии, които се зареждат по-бързо. Например с такива на toyota, които изминават 1600 км с едно зареждане за 10 мин. и с тях електромобила ще струва по-малко от днешната бензинова toyota corolla. Ако батерията за 1600 км. струва 10 000 $, то за някакви си 2 500$, получаваш батерия за 400 км пробег които се зареждат за 10 мин. и автомобилът ти става по лек от преди. Старата остава за домашно съхранение на ВЕИ
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    A стари електрички обновяват ли към по-добър пробег?