IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как автомобил с бензинов или дизелов двигател става електрически

Германска компания предлага преработка на 42 модела, цената е между 12 000 и 15 000 евро

Един от най-често задаваните въпроси днес, когато говорим за мобилност, е какво ще се случи с автомобилите с двигатели с вътрешно горене по пътищата (дори и по-новите модели), когато дойде време да кажем сбогом на изкопаемите горива завинаги.


e-Revolt


Германският стартъп e-Revolt, базиран в Дахау, обяви своя амбициозен нов проект за преобразуване от бензинов и дизелов към електрически, който вече е съвместим с 42 модела, предлагани на пазара. Разбира се, това не е първата компания, която предлага това решение, но първата, която успява да оптимизира работния процес, за да намали времето до само осем часа.

Първият експеримент в реалния свят е извършен върху Volkswagen Golf 7 Variant, който преди това беше оборудван с дизелов двигател. Цената на преработката варира между 12 000 и 15 000 евро, като за тази сума клиентът получава 100% електрическа кола с деклариран пробег между 250 и 300 км. И което е по-важно - автомобилът може да бъде подобрен в бъдеще, когато излязат нови технологии


e-Revolt


Процесът на преобразуване, разработен от e-Revolt, започва с предварителна проверка на превозното средство, за да се гарантира, че е годен за промяната. След това двигателят с вътрешно горене се отстранява, заедно с останалите компоненти, които след това се рециклират.

След като са направили място в двигателното отделение, инженерите инсталират всичко необходимо, за да поберат задвижваща система с нулеви емисии, като модула e-CAN (Controller Area Network), който гарантира, че новодобавените части работят в хармония с оригиналните компоненти на автомобила.


e-Revolt


След това компанията инсталира всичко необходимо за завършване на преустройството, включително тръби и винтове. В допълнение се добавя нова информационно-развлекателна система на таблото, която предоставя цялата информация, свързана с електрическите превозни средства. Цялата операция по преработката на автомобила отнема 8 часа.

В тази първа предварителна фаза от e-Revolt не разкриват изходната мощност на инсталирания електрически мотор, както и капацитета на батерията и времето за нейното зареждане. От компанията обещават, че ще съобщят подробности до няколко месеца.


e-Revolt


0 от 500
  • #40
    9 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Ако не могат да атакуват мисълта, атакуват мислителя. Пол Валери"
  • #39
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Бустер,не цитирай автори,от които нищо не си прочел.
  • #38
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Владо ( преди 10 месеца )
    Автобилния ерудит,рупора на Тесла.Намери си работа и заслужи хляба който ядеш.Все за чистач ще те вземат.
  • #37
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Твоите постове са пълни със заяждания и некомпетентност.Не си го мери със събеседник който те превъзхожда,изглеждаш жалък смехурко.
  • #36
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    На мястото на звездичките е товаСпори дори и с глyпaка! Няма да получиш нито слава, нито изгода Но защо пък понякога да не се позабавляваш! Иван Тургенев"
  • #35
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Кои постове ти харесват? Всичките му постове са изпълнени със заяждания, лъжи и манипулации. Тоест твърдиш че обичаш да гледаш сеири и да те лъжат със захаросани лъжи, защото не можеш да понесеш истината която казвам, точно както гост не може да понесе отговорите на въпросите които ми задава? Ами не няма да спра да му оборвам лъжите. Ако ти харесва да четеш лъжи без някой да ги обори ходи другаде, няма да ни липсваш. Ако не си съгласен с някой факт съм насреща да коментираме? А дано ама надали!
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Спори с човек, по-умен от теб: той ще те победи, но от това поражение ти ще извлечеш полза за себе си. Спори с човек равен по ум на теб: никой няма да победи, но в крайна сметка ще изпиташ удоволствие от борбата. Спори с човек с по-слаб ум: спори не от желание за победа, а защото можеш да му бъдеш полезен. Спори дори и с ***! Няма да получиш нито слава, нито изгода Но защо пък понякога да не се позабавляваш! Иван Тургенев"
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Харесвам постовете на Гост,за разлика от твоите митичен изпатканяко.Постове написани от технически грамотен човек,а не от зомби като тебе.Само Тесла ти е в главата.
  • #32
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 30 има доста причини да го правя. Ето няколко: ""Най-умният винаги отстъпва" каква велика мисъл! Тя обяснява причината за господството на глупостта в света. Мария фон Ебнер-Ешенбах" "Ако не могат да атакуват мисълта, атакуват мислителя. Пол Валери"
  • #31
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Но да се върнем на темата. Техническата тема. Дали някой някога е предвиждал да предлага тази услуга за 15-годишната toyota corolla на гост, която е купил преди пет години за 10 000 лв? Дали на някой му пука за мнението на Гост? Дали един такъв ъпгрейд ще скопи автомобилът на гост или ще го направи по-потентен? Накратко, имаше ли някаква техническа полза от мнението на гост или си беше абсолютно заяждане и психически тормоз от негова страна? Досаждане с глупости до втръсване без да каже нищо!