BMW произвежда може би най-обичаната "седмица" в периода между 1994 и 2001 година, като моделът се предлага със стандартно или дълго междуосие, както и във версия лимузина с означението L7. Попадайки на тази обява за един великолепно съхранен екземпляр от 1996 година, произведен за японския пазар и внесен във Великобритания през тази година, решихме да ви припомним някои интересни факти за този легендарен модел на баварците. Конкретният екземпляр е във върховата версия 750iL, тоест с дълго междуосие и 5,4-литров V12 под предния капак.
Автомобилът разполага с почти всички възможни опции за модела, като цветовата комбинация е по-скоро строга - черен екстериор и черни кожени тапицерии, като последните контрастират по ефектен начин с благородните дървени фурнири. Всичко по поддръжката и състоянието на лимузината изглежда абсолютно безупречно, а пробегът й е съвсем малко над 100 000 километра.
Някои интересни факти от историята на BMW 7-Series E38 ще откриете в галерията:
Още от стъпването си на пазара през 1994 година, всички бензинови варианти на модела се предлагат с избор между късо и дълго междуосно разстояния. Това ще рече, че клиентите са имали избор между две междуосия при вариантите 728i, 730i, 735i, 740i и 750i, като модификациите с дълга база носят допълнителната буква L в означенията. Трите дизелови версии се продават единствено с късо междуосие.