BMW произвежда може би най-обичаната "седмица" в периода между 1994 и 2001 година, като моделът се предлага със стандартно или дълго междуосие, както и във версия лимузина с означението L7. Попадайки на тази обява за един великолепно съхранен екземпляр от 1996 година, произведен за японския пазар и внесен във Великобритания през тази година, решихме да ви припомним някои интересни факти за този легендарен модел на баварците. Конкретният екземпляр е във върховата версия 750iL, тоест с дълго междуосие и 5,4-литров V12 под предния капак.
Автомобилът разполага с почти всички възможни опции за модела, като цветовата комбинация е по-скоро строга - черен екстериор и черни кожени тапицерии, като последните контрастират по ефектен начин с благородните дървени фурнири. Всичко по поддръжката и състоянието на лимузината изглежда абсолютно безупречно, а пробегът й е съвсем малко над 100 000 километра.
Някои интересни факти от историята на BMW 7-Series E38 ще откриете в галерията:
Напълно очаквано за автомобил от този клас, макар и със спортен характер, "седмицата" Е38 по-често е поръчвана с автоматична предавателна кутия, в случая - ZF с пет степени. Като алтернатива шестцилиндровите модели идват серийно с петстепенна механична кутия, докато 740i се екипира с шестстепенна ръчна трансмисия.