IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Класически Mercedes 280SL беше превърнат в eлектромобил

Великолепно изглеждащата машина получи модерно задвижване с 300 к.с. и 280 км пробег

Електрическите конверсии на класически автомобили стават все по-популярни. Хората от ECD Automotive Design във Флорида, например, наскоро трансформираха Jaguar E-Type в прекрасен електрически роудстър. Класическите Bentley и Phantom дори получиха модерни електрически изпълнения през последните няколко месеца. Сега друга фирма, този път в Тексас, следва примера със зашеметяващо преобразуване на Mercedes-Benz 280SL EV.


Mercedes 280SL ЕV


Moment Motor Company в Остин планира ограничена серия от 280SL EV като част от своята серия „Signature“, включваща различни модернизации на класически автомобили. Всеки автомобил използва 400-волтово задвижване с трифазен електродвигател с постоянно възбудени магнити и 62-киловатчасов акумулаторен пакет. Мощността е 300 к.с., почти два пъти повече от оригиналния SL, предлаган от фабриката . Пробегът с едно зареждане е около 280 км.

Цялостното технологично надграждане включва и модерни удобства като сервоусилвател на волана, сервоусилвател на спирачките, модерно отопление и климатик, за да придаде на класическия автомобил по-модерно шофиране и усещане. Дори хромираните габарити са актуализирани.


Mercedes 280SL ЕV


"Нашите проекти почтително запазват целостта и дизайна на оригиналния модел, като същевременно безопасно прибавят забавлението и предизвикващо усмивка въодушевление от електрическата мощ“, казва основателят на Moment Марк Дейвис.

Цената на една такава доработка е 135 000 щатски долара и в нея не е включена сумата, необходима за закупуване на добре запазен класически Mercedes SL.

Повече снимки на този изключителен проект ще видите в галерията:


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гавра
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ProektiMac ( преди 2 месеца )
    Да бе, все едно да сложа електронен механизъм на някой стар джобен часовник, защото приветствам прогреса...
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 месеца )
    Напълно съм съгласен с #5 - много ясно, че ако е в колекционерско състояние - на малко километри, поддържана добре, с ясна история, участвала предимно по ретро ралита и ретро изложения, не трябва да се пипа за нищо на света. Ама ако е била някаква ръждясала развалина, която от 20-30 години не е мръднала от някоя изоставена плевня, това е най-доброто решение, защото оригинални части за тия коли почти няма и ще излезе 5 пъти по-скъпо да се върне в оригинално състояние.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Аз една серия успях да гледам и определено беше повече бърборене и малко показваха каво правят с автомобила. Накрая имаше наистина 0сран пикап, с два електровелосипеда в товарната рампа и смешно панелче на покрива. Дали е класика пикапа - аз не го възприемам така, но чета че американците си го харесват. Както и този модел в тази статия. За мен това е просто стар автомобил, но това е защото съм расъл в друг период и за мен "класически" автомобили са тези от моята младост.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 5 - шоуто по Discovery на Робърт Дауни е пълна oтврат...развалят се класики,слагат се менте кожи в интериора,боядисват ги с л***йняни матови бои и все такива екотaлибански простотии...пропаганда че кравите не трябва да ги има заради "затоплянето" и яжте буболечки и т.н...ОТВРAТТТ
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Слоб опит от еко толибаните
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тва е подигравка с този красива кола,кака може да сложат малък пробег тва не се струваТея се *** с класиката. Тва нее редно 280 км е глок пробег.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Не вярвам, че някой ще взема класически автомобил, който е в колекционерско състояние и ще му променя нещо по свой вкус. Това веднага прави автомобила извън колекционерско състояние и цената му пада... главоломно. По-скоро ми се струва, че са взели някой автомобил в не лошо състояние и са творили на воля. Няма лошо, ако има хора и им допада. Ей сега има едно шоу по Discovery, дето Робърт Дауни си преправя своите автомобили.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    До 3 - Ако някой иска да направи електромобил с формата на 280SL има kit-cars, защо съсипват класиката?!? Класиката е като спомен от миналото и трябва да си е такава каквато е била - с всички добри и лоши страни
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 месеца )
    От закостенели глyпaци като минтирито, тотално невъзприемащи новото, друго и не очаквам. И ако има търсене, защо не? Никой не ви кара вие да ги купувате тези доработки. Мен пък ме дразнят цигaнийкитe по колите - неончета, гpoзни ауспуси и т.н. А комбинацията от мега яката класика с тишината и плавността на електрическото задвижване, както и липсата на ауспух (а ауспух при стара кола означава ужасна смрaд), може да се окаже учудващо добра комбинация, дори и за закостенели глyпaци ;)