IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW призна: „Не сме конкурентноспособни"

Томас Шефер предприема сериозни мерки, в това число и съкращения на работници

Съкращения на работни места са планирани в марката Volkswagen, тъй като нейният шеф - Томас Шефер, призна, че германският производител изостава от конкурентите си на пазара.


Volkswagen


„С много от нашите вече съществуващи структури, процеси и високи разходи, ние вече не сме конкурентоспособни като марката Volkswagen“, каза шефът на марката Volkswagen Томас Шефер на среща на персонала в понеделник, според доклад на Reuters.

Volkswagen Group започва програма за спестявания на стойност 10 милиарда евро, която в момента преговаря със своя работнически съвет, а според съобщенията мениджърите казаха на персонала тази седмица, че съкращенията ще включват съкращения на персонала.

Volkswagen по-рано заяви, че иска да се възползва от „демографската крива“, за да свие работната си сила и че няма да съкращава работни места до 2029 г. На срещата със служителите е присъствал и Гунар Килиан, който отговаря за човешките ресурси в компанията. Той е обявил, че е възможно намаляване на броя на служителите, ако някои от тях се съгласят на частично или ранно пенсиониране. 

„По-голяма част от предвидените спестявани няма да бъдат взети от заплати, а от други разходни пера. Трябва обаче най-накрая да бъдем достатъчно смели и достатъчно честни, за да изхвърлим неща, които се дублират вътрешно или са просто баласт, който ни пречи“, категоричен е Килиан.
 

 

0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    общият инсталиран капацитет на слънчевата енергия е достигнал 536 гигавата (GW) през октомври, което е с 47% повече от година по-рано, като вятърният капацитет също се е повишил с 15,6% до 404 GW.Ако тазгодишният темп на разширяване на възобновяемите енергийни източници се запази, Китай е на път да доведе емисиите до пик и да започне да ги намалява през следващите години, казаха Центърът за изследване на енергията и чистия въздух (CREA) и Фондация Хайнрих Бьол (HBF) в техния годишен доклад з ...
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 32 ( преди 5 месеца )
    Проблем е че грешно смяташ.За да минеш 7800км на година ти трябват не 52 зареждания а 7 при пробег 1200км на зареждане от там нататък другото ти е грешно.Видя ли базираш заключенията си на грешни твърдения как да ти вярвам.А тоя гост къде е да каже колко изминава.
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Факт ( преди 5 месеца )
    И до колко ще се разширява тоя капацитет едва ли за да замести 60%+ въглища Китай е и най големият вносител на газ като е внесъл 64 млн тона за миналата година.Китай през тази година е внесъл над два пъти повече суров петрол в сравнение с предходната или над 19млн тона досега.
  • #34
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Китай също така е най-големият доставчик в света на технологии за възобновяема енергия и ще притежава повече от 80% от световния капацитет за производство на слънчева енергия до 2026 г., ...Страната доминира във веригата за доставки на слънчеви панели , надхвърляйки 80% от производствения капацитет на всеки етап. Тя може да произвежда 1000 GW слънчеви модули всяка година, повече от два пъти глобалното търсене. Това кара цените на слънчевите компоненти до най-ниските нива за всички времена
  • #33
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Изкопаемите горива сега съставляват по-малко от половината от общия инсталиран капацитет на Китай за производство на електроенергия.През 2020 г. Китай се ангажира да разполага с 1200 GW възобновяеми мощности до 2030 г., но е на път да постигне тази цел пет години по-рано.
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    КОЛКО ГОЛЯМА Е ВЪЗОБНОВЯЕМАТА ЕНЕРГИЯ В КИТАЙ?Китай е най-големият и най-бързо развиващ се производител на възобновяема енергия в света повече от десетилетие и преднината му се разшири с ускоряване на капацитета за слънчева и вятърна енергия през последните години.Страната ще изгради толкова нов слънчев капацитет тази година, колкото е общият инсталиран капацитет в САЩ, според Центъра за изследване на енергията и чистия въздух.
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    " плъгинхайбрид със заредена батерия и резервоар има над 1000км пробег над два пъти по голям от на ТеслЪ около 1000км има и незареждаем хибрид без да е нужно да го зареждаш часове в контакта" само че едно е теорията, а съвсем друго практиката. Гост така или иначе зарежда автомобила си 52 пъти в годината по 5 мин. с бензин. 260 мин. 1800лв на година, за да измине 7800км. - по 33 минути на 1000 км. На ток ще му отнеме 24х10сек.= 240сек - 4 минути и 250лв на година в гаража. Проблем?
  • #30
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 30 ( преди 5 месеца )
    А ти видя ли че над 61 процента от произведената електроенергия в Китай е от въглища.Целият китайски пазар на електрички е една бутафория и се крепи единствено на сделката със Сащ да има баланс в търговските взаимотношения
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    А числата ги видя! За последната седмица Tesla е продала най-много електромобили в Китай след BYD, които са световен лидер в производство на електромобили и изпреварват дори Тесла. Но в техните цифри са включени и хибридите. Да виждаш някоя европейска фирма в класацията? Прочети сам https://carnewschina.com/2023/11/28/china-ev-sales-in-week-47-byd-48300-tesla-16700-nio-3300/
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Май си пропуснал статията в която САЩ забраняват износа на бракувани електромобили, защото притежават прекалено много ценни метали в батериите си и са като златна мина. Искат да задържат в САЩ всички тези внесени предимно от Китай материали, за да ги рециклират и използват отново. Евро 7 предвижда всяка батерия да има еко паспорт в който да е описано откъде са доставени всички материали и какъв въглероден отпечатък имат, както и да следят целия жизнен цикъл на батерията до рециклирането.