fallback

10-те най-проблемни бензинови двигателя

От Mercedes и BMW до Subaru и Toyota: с тези агрегати втора ръка трябва да сте много внимателни

Мнозинството хора в България - както впрочем и в Испания, Германия и навсякъде другаде по света - разчитат на употребяваните автомобили за личния си транспорт. Но покупката втора ръка, макар и по-достъпна, крие рискове. Малките повреди и подмяната на консумативи са едно, а периодичните ремонти на двигателя - съвсем друго. Внимателната проверка на мотора е най-важната стъпка за купувача.               Така е от самата зора на автомобилната ера. В последните петнайсетина години обаче се промени нещо друго: самите двигатели. По-строгите екологични стандарти - а и апетитът за по-високи печалби на производителите - родиха т. нар. downsizing: мотори с по-малък работен обем, изработени от по-леки и по-тънки материали, и работещи под по-големи натоварвания. В ранните години на този преход се допускаха и грешки. Освен това новите двигатели, макар и да не са непременно по-ненадеждни от старите, изискват по-честа и внимателна поддръжка - нещо, с което много клиенти още не са свикнали. Ето десет бензинови агрегата от последните десетилетия, които се срещат често на вторичния пазар и с които трябва особено много да се внимава.         10-те най-проблемни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Хм, аз пък съм имал 1.8 TS 144 кс, и N52. И двата с газова уредба. Първият е каран на газ поне 10г. Колата не е жалена. Не съм имал проблеми. По-скоро ТС има проблем с мазането, особено на висока скорост, поддържана продължително време. Колкото до N52, да има сведения за завишен разход на масло, разчита се само на датчик, лампата светва най-неочаквано, а в зависимост, от незнам какво датчика отчита при едно количество масло, различни стойности. Иначе е корав мотор с приятен звук.
fallback
Последни