fallback

10-те най-проблемни бензинови двигателя

От Mercedes и BMW до Subaru и Toyota: с тези агрегати втора ръка трябва да сте много внимателни

Мнозинството хора в България - както впрочем и в Испания, Германия и навсякъде другаде по света - разчитат на употребяваните автомобили за личния си транспорт. Но покупката втора ръка, макар и по-достъпна, крие рискове. Малките повреди и подмяната на консумативи са едно, а периодичните ремонти на двигателя - съвсем друго. Внимателната проверка на мотора е най-важната стъпка за купувача.               Така е от самата зора на автомобилната ера. В последните петнайсетина години обаче се промени нещо друго: самите двигатели. По-строгите екологични стандарти - а и апетитът за по-високи печалби на производителите - родиха т. нар. downsizing: мотори с по-малък работен обем, изработени от по-леки и по-тънки материали, и работещи под по-големи натоварвания. В ранните години на този преход се допускаха и грешки. Освен това новите двигатели, макар и да не са непременно по-ненадеждни от старите, изискват по-честа и внимателна поддръжка - нещо, с което много клиенти още не са свикнали. Ето десет бензинови агрегата от последните десетилетия, които се срещат често на вторичния пазар и с които трябва особено много да се внимава.         10-те най-проблемни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #21
    Gazadjiq ( преди 1 година )
    на Мерцедеса 1.8 компресор е един от най-здравите. Имам такъв на над 400 000 км и нищо му няма. С газова уредба.
  • #20
    Yes ( преди 1 година )
    За субаруто съм съгласен, за мерцедеса не
  • #19
    iliev1@abv.bg ( преди 1 година )
    такива глупости отдавна не бях чел :) аутомедия ,само да ви припомня ,че АУТОБИЛД имат служебен автомобил ,тестови ,който в момента подмина ПОЛОВИН МИЛИОН КИЛОМЕТРА :) Базов модел w204 с ''най-лошия бензинов мотор на планетата'' :) 1.8 К 156 кс :) Екстри еЛЯВ ДЖАМ И КЛИМА САМО :) Та,тази кола от 2007 досега измина над 550 000 км и още ...върви.Сменени бяха катализатор на 300к км и верига между 250-300к км :) Колата гори вече по литър масло на1000км ,но Е БЕЗ ОСНОВЕН!!!Купих си такава,виждайки я
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Немците могат да направят двигател но не искат защото станаха алчни за пари. Затова караме корейски и японски коли. За сега...
  • #17
    Ко,каза,ко?? ( преди 1 година )
    Е що да не караме на газ 90% същата динамика като на бенз.,а разходя под 50% от цената в джобчето ;)
  • #16
    Потен таралеж ( преди 1 година )
    Абе аз само да питам, толкова ли сте бедни че да карате на газ. Аз имам 3 (три) автомобила, и трите са само на бензин
  • #15
    11 ( преди 1 година )
    абе колега, ти даже не си разбрал, че тука става дума за бензинови мотори, какъв TDI? :D
  • #14
    до 4 ( преди 1 година )
    Ланча Тезис се оборудва с точно ПЕТ различни двигателя: 2.0 L turbo 20V I5, 2.4 L 20V, 3.0 L Alfa Romeo 24V V6, 3.2 L Alfa Romeo 24V V6, 2.4 L JTD 20V I5. Много обичам категорично направени заявления от екземпляри, които хал хабер си нямат за какво говорят
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    абсолютно точно
  • #12
    Гошо ( преди 1 година )
    За двигателите на Тойота да имате да взимате. Карам 4.0 и 3.5 по на 450к. Не съм барнал нищо
fallback
Последни