fallback

10-те най-проблемни бензинови двигателя

От Mercedes и BMW до Subaru и Toyota: с тези агрегати втора ръка трябва да сте много внимателни

Мнозинството хора в България - както впрочем и в Испания, Германия и навсякъде другаде по света - разчитат на употребяваните автомобили за личния си транспорт. Но покупката втора ръка, макар и по-достъпна, крие рискове. Малките повреди и подмяната на консумативи са едно, а периодичните ремонти на двигателя - съвсем друго. Внимателната проверка на мотора е най-важната стъпка за купувача.               Така е от самата зора на автомобилната ера. В последните петнайсетина години обаче се промени нещо друго: самите двигатели. По-строгите екологични стандарти - а и апетитът за по-високи печалби на производителите - родиха т. нар. downsizing: мотори с по-малък работен обем, изработени от по-леки и по-тънки материали, и работещи под по-големи натоварвания. В ранните години на този преход се допускаха и грешки. Освен това новите двигатели, макар и да не са непременно по-ненадеждни от старите, изискват по-честа и внимателна поддръжка - нещо, с което много клиенти още не са свикнали. Ето десет бензинови агрегата от последните десетилетия, които се срещат често на вторичния пазар и с които трябва особено много да се внимава.         10-те най-проблемни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #31
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да сложиш 2GR-FE при проблемните мотори, трябва изобщо да не те слуша главата и да нямаш абсолютно никакво понятие от МПС. Този мотор е не само един от най-добрите и надеждни двигатели в света правен някога, ами и на всичкото отгоре се ползва в много различни модели и то не само на Тойота и Лексус, но и от други марки. Например лотус ползва двигателя в няколко техни модела. Освен всичко, този мотор търпи зверски тунинг и се вадят умопомрачителни мощности без никакви проблеми.
  • #30
    Стоян ( преди 10 месеца )
    Явно съм голям карък - с три коли и трите влизат в упоменатите с проблемни двигатели - сеат с 2.0 ТСИ , субару - и двете с 2.5. Наистина много обичат сервиза - постоянно са там
  • #29
    Киро ( преди 10 месеца )
    Статията няма нищо общо с реалността.
  • #28
    jsaodasd ( преди 10 месеца )
    Човекът вкарал 2GR-FE в такава класация е прекалил с хероина. Фразата "макар че и тя е чувствителна към прегряване" е показателна. Има ли двигател, който не е чувствителен към прегряване, наркоман?
  • #27
    до 23 ( преди 10 месеца )
    XTEC 5W40 е по-добро от Мотул. Карал съм и двете. Неслучайно Ники Златков и Проспийд минаха от Мотул на Бардал. А за почти елиминиране на триенето - Xado Verylube Turbo флаконче при смяната.
  • #26
    Пропов ( преди 10 месеца )
    N52 е проблемен, защото се купува от пишман фенове (евтино)и се кара душмански. Истински запазена кола с този мотор струва над 10хил. евро. И тогава нямаш проблеми. Ама масово се купуват изтормозени коли на много по ниска цена. Щото всеки иска редови шестак, ама не му се дават пари. А коли с такива мотори се купуват за да се юркат, не се карат като Тойотки яваш яваш да пестиш гориво и гуми.
  • #25
    Alfa ( преди 10 месеца )
    Alfa Twin Spark не е здрав като хонда бензин - това е ясно, ама да го класирате при най-проблемните си личи, че нямате никакъв опит с тези двигатели.Просто италианските двигатели са слабост на повечето бг майсторчета.
  • #24
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Хаха общо взето всичко което смятахме за здраво не било.Мерц/ тойота / ауди / субару/ бмв -Всичко леш.Опел. ПИжо и Ваген са ясни,,,,, карайте си дизелите докато ги има и после явно ще минаваме на колелета
  • #23
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Аз съм с 1.8 бензин на Бенц и съм без ГАЗ. Страхотен двигател, приятна динамика от 143кс и никакво харчене на масло! На всеки 12 000км го сменям с Мотул 5/40 и съм топ! Разхода е много приличен! Пишете глупости!
  • #22
    анонимен ( преди 10 месеца )
    200 компресор ли е лош мотор бе айде бегай аххсхс вземете си 1.3 или 1.0 ecoboost тогава.
fallback
Последни