IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Mercedes показа възможностите на електрическата G-Class

Ола Калениус лично демонстрира една от новите функции на всъдехода (ВИДЕО)

Германският производител Mercedes представи G-Class в края на 70-те години на миналия век, като емблематичният SUV не претърпя основен фейслифт до началото на 90-те години.


Mercedes-Benz EQG


Сегашното поколение на модела излезе едва през 2018 г., през 2024 г. предстои нова голяма трансформация на този автомобил. Инженерите на автомобилния производител ще се отърват от двигателя с вътрешно горене и ще създадат напълно електрическа версия на SUV. Едновременно с това класическата G-Class ще продължи да съществува и ще получи фейслифт.

Сега германският производител публикува ново видео, което показва електрическия EQG преди предстоящия му дебют. А зад волана на тестовия прототип е главният изпълнителен директор на Mercedes-Benz - Ола Калениус, който демонстрира възможностите на автомобила в подножието на връх Шьокл в Австрия.


Mercedes-Benz EQG


Видеото става още по-интересно, когато Ола Калениус изпълнява така наречения G-turn. Това е завъртане на 180 градуса на място, като то ще се предлага в EQG и изглежда, че ще се активира чрез натискане на бутон и използване на левия превключвател зад волана.

Шефът на Mercedes всъщност прави завъртане на 360 градуса, но има настройка в информационно-развлекателната система, която позволява на EQG да направи завой на 90 градуса. Роденият в Швеция изпълнителен директор обяснява, че това може да бъде полезно, ако шофирате извън пътя и закъсате.



Внедряването на такава функция е възможно чрез оборудването на EQG с четири електрически мотора - по един за всяко колело. За да се предотврати повреда на батерията при шофиране извън утъпкания път, долната част е подсилена с два слоя въглеродни влакна и друг материал между тях.

Фейслифтът на G-Class и EQG ще бъдат представени през първата половина на 2024 г., като ще ги последва „Бейби G-Class“, която вероятно ще видим година по-късно. Малко вероятно е по-малкият вариант да използва платформа с каросерия върху рама, така че той няма да има офроуд способностите на големия си брат. Малкият всъдеход също ще получи изцяло електрическия вариант.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Когато човек няма аргументи, единствения му аргумент остава обидата към събеседника. Тоест благодаря за комплимента и за признанието, че нямаш аргументи! И понеже знам че нямаш възможност да си платиш допълнителни мегабайти и не си гледал клипа, ще ти кажа че шефа на mercedes затвърди думите ми, че 4 електрически двигателя са най-доброто 4 по 4 и това е най-проходимата G класа правена някога. Ама той какво ли разбира. Я го нахрани него да ти мине.
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Бустер изтрещели,за теб почивен ден няма? Твоето "компетентно" мнение не ни интересува.
  • #1
    4 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Инженерите на автомобилния производител ще се ОТЪРВАТ от двигателя с вътрешно горене и ще създадат напълно електрическа версия на SUV.