Обновеният Mercedes-Benz G-Class ще получи окачване, подобно на това на McLaren. Системата CVSA2/Kinetic ще бъде монтирана срещу допълнително заплащане на топ-версията на всъдехода G 63, като тя значително подобрява общия комфорт и прави разликата между режимите на шофиране по-осезаема, съобщава Auto Bild.
Mercedes-Benz ще пусне актуализирана версия на задвижваната с гориво G-класа догодина, като с нея ще излезе и електрическата EQG. Всъдеходът няма да се промени на външен вид, но ще получи една много важна техническа иновация. Става дума за кинетичното окачване CVSA2/Kinetic на компанията Tenneco, което вече се поставя на роудстъра Mercedes-AMG SL и купето AMG GT. То има много предимства, но основното е възможността за регулиране на твърдостта в още по-широк диапазон.
Подобна система, освен Mercedes, използват Rivian и McLaren. При супеколата 750S тя е част от последното, трето поколение на адаптивното шаси Proactive Chassis Control. Адаптивните амортисьори в CVSA2/Kinetic имат независимо регулиране на нивата на компресия и отскок, като са свързани помежду си чрез хидравлични елементи, които действат като стабилизиращи щанги. Налягането във веригата и следователно твърдостта на окачването се регулират от специални клапани и извън пътя всичко това може да бъде изключено, за да се увеличи артикулацията на колелата.
Според мнението на експерти, които вече са карали прототип на G-класа с кинетично окачване, колата е станала забележимо по-добра за управление. Люлеенето на каросерията при резки завои е намаляло, „гмурканията“ при рязко спиране са намалели и общият комфорт се е увеличил. CVSA2/Kinetic ще се предлага като опция само за топ-версията Mercedes-AMG G 63.
За обновения всъдеход е предвиден и нов двигател - 4,0-литров туин-турбо V8 от GLE 63 S 4Matic, оборудван с 48-волтов EQ Boost стартер-генератор.