IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Турция се появи втора национална марка автомобили

Електрическите модели на Very излизат на пазара през 2025 г.

Турция ще има нова национална автомобилна марка Very, която ще започне масово производство на електрически автомобили през 2025 г. Това съобщават медиите в страната.


Very


Под марката Very ще произвеждат линия електрически автомобили клас L7 (тежки четириколки). Превозните средства ще получат оригинален дизайн, разработен от Техническия университет Yildiz, както и двигател и батерии собствена разработка. Очаква се цената на електрическия автомобил да бъде около 25 000 долара.

Екипът, разработил електрическия автомобил, съобщава, че максималният капацитет на батерията ще бъде 33 кВт/ч, а пробегът с едно зареждане ще бъде около 300 км. Планира се да бъде построен завод за производство на автомобили в Гемлик, провинция Бурса. На първия етап се планира да се произвеждат до 10 000 електрически превозни средства годишно, като те ще се продават в Европа, Близкия изток и Северна Африка.

Първата национална марката автомобили на Турция - TOGG, започна производство на своите модели през 2022 г., а продажбите им стартираха през пролетта на 2023 г. Цените на електромобилите на бранда варира от 48 500 до 63 900 долара, което означава, че колите на Very ще бъдат около 2 пъти по-евтини.


0 от 500
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Електрокар от Капалъчарши.
  • #1
    8 rate up comment 9 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Все повече ще им се стъжнява на 100 годишните производители. Само до преди десетина години никой не можеше и да си мечтае да стъпи на тяхна територия, А сега се роят всякакви стартъпи, които им крадат от пазарния дял. Нямат полезни ходове, защото произвеждат електромобилите си на загуба, а са теглили стотици милиарди заеми за разработване и машини за производство на ДВГ, който трябва да продават десетилетия за да си върнат инвестициите, а акционерите си чакат дивидентите. Патова ситуация!