IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru се обръща към Toyota за помощ за хибридния Forester

Следващите три електромобила на марката също ще бъдат част от съюза на двата японски призводителя

Само преди дни Subaru представи новото поколение на Forester, като от компанията обявиха, че през 2024 г. ще пуснат и хибриден вариант на модела. Сега става ясно, че той ще получи „батерия и електрически компоненти, произведени от Toyota, комбинирани с двигател, тип „боксер“.


Subaru Forester


Засега няма други подробности за хибридния Forester. В момента новата генерация на SUV-модела е достъпна единствено с 2,5-литров двигател, който произвежда 180 к.с. и въртящ момент от 241 Нм. Той ще бъде съчетан с безстепенна трансмисия и стандартна система за задвижване на всички колела, а продажбите ще стартират през пролетта.

Това не е първият път, когато Toyota и Subaru обединяват усилия. Двата японския производителя работиха заедно върху спортните купета BRZ и GT86, както и върху електрическите bZ4X/Solterra. Хибридното Subaru Crosstrek също е със задвижваща система на Toyota.


Subaru Forester


Говорейки за съвместна разработка на електромобили, двете компании обявиха, че следващите им три електрически превозни средства ще бъдат „автомобили на съюза“. Според главния оперативен директор на Subaru за Северна Америка - Джеф Уолтърс, с помощта на тези нови модели марката ще има „най-всеобхватното и стабилно порфолио в своята история“.


0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 месеца )
    Объркал си се, Тесльо - Тойота никога не са "казвали" какво ще е бъдещето, а винаги са разработвали всички потенциално възможни технологии. Неслучайно имат най-много разработки и патенти, включително за батерии.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 5 месеца )
    Мити4ен,колко от такситата са Тойота Приус в България и колко са електрокарите таксита?Аз поне в София не съм виждал.
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    И понеже имаш трудности с възприятията ще ти дам и пример. Toyota се разсърдиха на Тесла и си продадоха акциите разправяйки че Тесла се гаражни производители, когато Илон Мъск каза в интервю че, водородът е глупост и водородните автомобили нямат бъдеще. Тогава toyota вярваше и убеждаваше света, че водородът бъдещето, хибридите междинното звено, а електромобилите са безсмислени и нямат шанс за пазарен успех. Тесла все още си стои зад думите и действията и го доказват. А toyota? Кажи за техните?
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    С думите явно не се оправяш добре и нито разбираш какво искат да ти кажат останалите , включително любимците ти от toyota, които очевидно не говорят за изобразително изкуство, но поне най-после си схванал, че думите и действията на toyota се различават.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 месеца )
    Тесльо, функционална неграмотност е точно когато не разбираш че има разлика между коментари и действия.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    произведение на изкуството и инженерно произведение не виждам разлика
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Шизофрения ( раздвоение на личността)?"Японец никога няма да каже нещо негативно за конглокенцията. " След като преди няколко часа твърдеше "защото на японците им се изправиха косите от гаражния инженеринг на Тесла, не покриващ каквито и да било стандарти."
  • #9
    11 rate up comment 0 rate down comment
    thesameman ( преди 5 месеца )
    По-добри хибриди от тези на Тойота в момента няма. Няма нужда в Субару да откриват топлата вода. Отделно, все пак Тойота притежава голям процент акции на Субару, от което и следва напълно естествения избор.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 месеца )
    Японец никога няма да каже нещо негативно за конглокенцията. Освен това, функционална неграмотност е по-скоро да объркаш "произведение на изкуството" с "инженерно произведение".
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Е именно де! Пак ли функционална неграмотност и не успя да разбереш написаното? Тесла започна да произвежда серийно автомобили две години по-късно, чак през 2012 година. От тогава toyotа не е помръднала, а Тесла се разви както като обем така и като технологии и от "гаражен Инженеринг" през 2010 , мнението на същите тези ръководители и инженери на toyota се промени до " произведения на изкуството" след като разглобиха Тесла модел У тази година. Директно обявиха бъдещите си модели за остарели.