IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-икономичните автомобили на пазара в Европа

Класацията е за бензинови, дизелови и пропан-бутан автомобили, които струват около 20 000 евро

Икономичните автомобили, особено тези, които успяват да се вместят в каталожна цена от около 20 000 евро, винаги са били приема отлично в Европа - особено в период като този на висока инфлация и нарастващи разходи за живот.

Именно това накара колегите ни от Motor1 да съставят списък от моделите с най-нисък разход на гориво, предлагани на Стария континент. В списъка попадат модели на дизел, бензин, LPG или метан.


Най-икономичните автомобили в Европа (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Не знам как е ама и ( преди 5 месеца )
    Разхода обявен от производителя е само в сферата на добрите пожелания, значи за да го получиш трябва: тегло на водача до 80кг, автомобила да я абсолютно празен както го получаваш от магазина, да няма включени никакви допълнителни консуматори като климатик фарове зарядни устройства, скоростта да не е по висока от 70 км/ч, ускорението до тази скорост да е плавно и терена да е равен и да няма насрещен вяър, едва след като сте спазили всички условия можете да се доближите до обявения разход
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 5 месеца )
    Ти си се объркал и то доста, всъщност не си, но пак се правиш на ударен. Еколозите харесват малки коли без екстри, но ако са електрички. Цялата работа, за да приключат този сегмент е, защото с новите евро стандарти, тези автомобили стават толкова скъпи, че няма как да са на печалба, защото всеки очаква тези коли да са евтини. Могат да си го позволят само БМВ и Мерцедес, защото техните коли са с голяма цена и скъпи по подразбиране. Пак обясняваш глупости, като бременна осмокласничка.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Ivancho ( преди 5 месеца )
    Skoda octavia 2.0 tdi 150 hp
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Ivancho ( преди 5 месеца )
    Skoda Octavia е с разход 5,5 при 140 км/ч
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    tonyyolo ( преди 5 месеца )
    Новото Сандеро е най- икономично на газ ,7.7л х 1.16лв. = 8.90 лв. , цена ново 30к. Другите коли нови са над 40к и са само на бензин ,
  • #7
    20 rate up comment 8 rate down comment
    До 5 ( преди 5 месеца )
    Хайде стига лъжи! Средният разход на ВАЗ 21083 е 7.7 литра на 100. И това за кола, която едва прави 70 к.с. при 5600 оборота и едва 100 Нм при 3600 оборота, докато съвременните автомобили имат висок въртящ момент и мощност още преди 2000 оборота, да не говорим колко екстри и комфорт. Ладата е била кола през 60-те години на миналия век, когато още се е казвала Фиат!
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Леко си се пообъркал. Еколозите всъщност подкрепят малките евтини автомобилчета без излишни екстри, но автомобилните производители бяха тези, които ги убиха по време на кризата с чиповете. Предпочетоха да си вложат на личните чипове в най-печелившите и скъпи модели и орязаха евтините модели с ниска печалба. От mercedes даже с гордост заявиха че е това им било харесало, да произвеждат по-малко но по-скъпи модели като в същото време печелят повече отколкото като се напъват да произвеждат и евтини
  • #5
    5 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ха-ха , моята Лада-Самара (ВАЗ 21083-02) харчи по-малко , а е модел 1990 г.!
  • #4
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Екопродажниците убиха точно този клас автомобили, защото им е пределно ясно, че скоро хората ще се усетят, а те вече го правят, че големите електрички са нерентабилни и главния процент електромобили ще е от точно такива коли. Всъщност вече е точно така, по този начин убиха конглокенцията, за да може да държат по-голямата част от този сегмент понеже им е ясно, че с големите няма да пробият. Баровците си купуват големи Мерцедеси и БМВта на ток а извън града си карат двг.
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Тинти, напълно съм съгласен с тебе. Точно тези автомобили минават най-малко километри на година и е най-безсмислено електрификацията да започва с тях. Един SUV отделя на година колкото 10 такива малки автомобилчета и замяната му ще намали замърсяването пет пъти.