Трябва да се каже, че изборът на само пет провала сред двигателите с вътрешно горене не е толкова лесен. Всъщност има много повече подобни примери, но в крайна сметка се спираме на онези от тях, които се появиха след много надеждни двигатели и станаха техен заместител в продължение на много години. Поради тази причина се наложи да бъде оценена не само „дефектността“ на някои дизайнерски решения, но и количеството коса на собствениците, изпопадала от отчаяние.
Пет двигателя, които съсипаха репутацията на производителите си (ГАЛЕРИЯ):
Представете си изненадата на феновете при гледката под капака, когато през 2004 г. вместо онези двигатели виждат M272. Те дори не предполагат, че след 50 хиляди километра двуредна верига за синхронизация може да се разтегне? Както и смяна на всмукателния колектор на всеки 60 хиляди километра.
Към този агрегат може да бъдат добавени четирицилиндровият M271 и V8 двигателя M273. Всички те, в сравнение с двигателите на предишни поколения – четирицилиндровия M111 и V8 M113 – се оказаха, меко казано, неуспешни.