Трябва да се каже, че изборът на само пет провала сред двигателите с вътрешно горене не е толкова лесен. Всъщност има много повече подобни примери, но в крайна сметка се спираме на онези от тях, които се появиха след много надеждни двигатели и станаха техен заместител в продължение на много години. Поради тази причина се наложи да бъде оценена не само „дефектността“ на някои дизайнерски решения, но и количеството коса на собствениците, изпопадала от отчаяние.
Пет двигателя, които съсипаха репутацията на производителите си (ГАЛЕРИЯ):
Mercedes C или E-Class олицетворяват самото съвършенство в края на 90-те години (ако забравите за невероятната способност на W210 да изгнива бързо). Това, което е особено изненадващо, е ресурсът на двигателите от поколенията W124, W210, W202 и W203. Въпреки че с последния, както и при W211, не всичко е толкова просто: след рестайлинг тези модели бяха безнадеждно разглезени от нови двигатели, което, разбира се, почти съсипа репутацията на целия Mercedes.
Основният V6 двигател в по-старите автомобили беше двигателят M112. Понякога го критикуват заради не много издръжливите уплътнения на изпускателните клапани, течовете в топлообменника...