fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #109
    Гост ( преди 1 година )
    До 92.Митичен,пак ли ще ми се извърташ,да не казвам като какво?Спора беше къде разхода е по голям.Дали при скорост 140 км/ч по магистрала или при изкачване на Шипка.Повтарям ИЗКАЧВАНЕ на Шипка.
  • #108
    Факт ( преди 1 година )
    Миташкия още не е разбрал че резервоарите за метан ще се ползват за водород
  • #107
    До 107 ( преди 1 година )
    Инфото ти е грешно ишобаче
  • #106
    MythBuster ( преди 1 година )
    "70к куб метра на час което са 840 000кг водород само за час това стига за зареждането на близо 170 хиляди водородни коли всеки час по 10 евро на час това са 8 над 8 млн приходи всеки час при начално вложение 200к долара а според Миташки нямало смисъл" за тези "сметки" ли става въпрос? За сметката в която на зарядна станция за 200 хиляди долара, произвеждаш повече отколкото се произвежда в света за година, при 2 милиона реална цена за водородна станция само с резервоари без производство на място
  • #105
    Гост ( преди 1 година )
    До 104.Това е теслю многониковото, митичния бустер,дрън дрън електрика, гаджето на Грета,всезнаещ, всеможещ и винаги прав,дори когато греши.
  • #104
    Факт ( преди 1 година )
    Та кой прокарва електрическите коли Мъск почна след като нави Калафорня да му финансира завода и зарядните станции.Не случайно в Сащ зарядни станции на Тесла има почти само там.Затова и Калафорня е фалирал щат неизплащащ дълговете си от такива инвестиции още Арни източи половината бюджет със зелени далавери.После накара Наса да му финансира ракетната програма.Като видя какво става Бъфет купи акции в Byd Където първото Б идва от Бъфет уж китайска компания.И така с електриката.
  • #103
    До 102 ( преди 1 година )
    И кой си ти да казваш точка кмет или зам кмет освен че си несхватлив си и нагъл
  • #102
    Факт ( преди 1 година )
    Аз му говоря за 8+млн евро печалба на час а тоя ми говори за 500лв печалба на ден.
  • #101
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 100 - източник на информация? Няма! Мита е разбит точка по въпроса докато не дадеш източника.
  • #100
    MythBuster ( преди 1 година )
    И не само няма да я изплатена, а дори няма да е направила 2 милиона оборот на седмата година. Е колко да са желаещите да влагат пари в каца без дъно?
fallback
Последни