fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #119
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "70к куб метра на час което са 840 000кг водород само за час това стига за зареждането на близо 170 хиляди водородни коли всеки час по 10 евро на час това са 8 над 8 млн приходи всеки час при начално вложение 200к долара а според Миташки нямало смисъл" Старата toyota mirai има 122 l резервоар и събира 5 kg водород. Тоест тези 100м3 водород няма да стигнат за 170 000 водородни коли, а само за 820. Което съответно е 4100кг водород, а не 840 000. Ще струва 41 000, а не 8 милиона.
  • #118
    Myth tsla plaid bust ( преди 11 месеца )
    Перничанеца пак се е развихрил след като е ударил 5 бири със зрънчо при кварталния майстор, докато чака да му прецедят отработеното масло, с което си кара Гоуфо, мечтаейки си за Тресла на Горубляне за 2500 лева. Днес пишеш само от един никнейм. Изключително си ми забавен.
  • #117
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "Без значение дали смяташ разхода на гориво или мощност,спора беше магистрала срещу изкачване на наклон." Наклон или прохода Шипка? Защото вие за наклон избрахте 30% наклон на прохода Шипка за да ви излязат сметките. Мога да се обзаложа, че и прохода Шипка ще кача с по-малък разход за 15-те километра от която и да е страна, отколкото може да постигне турбо за 15 км по магистралата със 140 км в час в две посоки. Физиката си е физика, независимо дали я разбирате. А прохода не е с 30% наклон
  • #116
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Госте, винаги е едно и също като и сегаНе стига че не става въпрос за зарядни станции, а дори не става въпрос за екологично чисто производство на водород от възобновяеми източници за производство на водород от метан, а и сметките от грешни по-грешни. 70 000 Nm 3 /h заради това N означават нормални кубически метри при нормално налягане. При 700 бара налягане рязко падат 700 пъти на 100 кубика.
  • #115
    Гост ( преди 11 месеца )
    Както винаги нашия звездоброец погледна звездното небе и чу какво му нашепват звездите.Колкото и да се гънеш,няма измъкване.Без значение дали смяташ разхода на гориво или мощност,спора беше магистрала срещу изкачване на наклон.
  • #114
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    При вас винаги е така. То не било компютри Ами било компоти. Цитирам:Проектът ще се изпълнява на етапи, като първият етап ще бъде пуснат в експлоатация от края на 2023 г. Двата парни реформатора за метан ще бъдат проектирани и построени от Air Liquide Engineering & Construction.Агрегатите ще имат общ водороден капацитет от около 70 000 Nm 3 /h
  • #113
    Факт ( преди 11 месеца )
    Нищо не можеш да сметнеш там е проблема.https://***.chemanager-online.com/en/news/air-liquide-invests-two-china-hydrogen-plantsСпоред митака толкова не можело да се произведе.Хаха кво си мисли че самолети и кораби ще минат на нефелата технология на Мъск с батерии от тамагочита ли.А почне ли се със самолети кораби и влакове водорода ще залее всичко станции ще никнат като бензиностанциите сега и ще се зарежда за 3 минути а не за три часа
  • #112
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Да припомням ли откъде тръгна спора? Дали през прохода разхода на електромобил е по-голям или при магистрална скорост? Да припомня ли колко смятане направихте за 30% наклон, за да ми докажете че при 45 киловата входна МОЩНОСТ на двигателя изкарва до колелата 60 kW. Дали аз съм смятал за да преценя че е невъзможно да съществува перпето мобиле?
  • #111
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "До 92.Митичен,пак ли ще ми се извърташ,да не казвам като какво?Спора беше къде разхода е по голям.Дали при скорост 140 км/ч по магистрала или при изкачване на Шипка.Повтарям ИЗКАЧВАНЕ на Шипка."Аз какво да направя че или ти е плитка паметта или не помниш че спорихме за мощност на изкачване и среден разход за качване и спускане? Да припомням ли максимална МОЩНОСТ на втора предавка и 15 на 100?
  • #110
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Тpoленето ти няма да промени фактите, но пък ми дава чудесно поле за изява да сметна по 100 различни начина защо водородът няма бъдеще и никога не е могъл да го има и защо от 10 години обяснявам че toyota върви по грешен път в задънена улица и колкото по-късно се усети толкова повече време ще трябва да кара на заден за да се върне на кръстовището където е объркала пътя, а останалите ще са вече далеч напред в правилната посока. Е преди чак няколко седмици се усетиха и дадоха заден.
fallback
Последни