fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #149
    Гост ( преди 11 месеца )
    Пак ми се въртиш,като наеван.Пак обърна числата и изкара перпетум мобиле.Пак ми се правиш на кондензатор с голям капацитет,но ти изтече електролита.
  • #148
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Признай си Дали написа че при входяща мощност 45 киловата (4,5 л в час) на изхода на двигателя са били 60 kW не се измъквай? А изгарянето на водород не означава че добавяш към желязото въглерод за да получиш въглеродна стомана както твърдеше. Няма значение По какъв начин става премахването, стоманата се произвежда от високо въглеродно желязо. С нетърпение чакам цитатите какво съм писал!
  • #147
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Признай си Дали написа че преходяща мощност 45 киловата на изхода на двигателя са били 60 kW не се измъквай?
  • #146
    Гост ( преди 11 месеца )
    Мити4ен,за разлика от теб аз съм на работа,не се покривам.
  • #145
    Гост ( преди 11 месеца )
    Мити4ен,кое число е по голямо,изкачване на Шипка 15/100 или магистрала 7/100 ?Не ми се извъртай като сап на лопата,има архив мога да ти намеря какво точно съм писал.Въглерода не се премахва,изгаря в процеса на производство бе бустер не грамотен.Не съм очаквал друго,ти НИКОГА няма да си признаеш грешката.
  • #144
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Понеже се покри, това ти ли си го писал? Да видим дали си стоиш за думите? "Турбо ти отчете разход от 15/100 дизел за изкачване на Шипка.До гумите са достигнали само 15 квт и двигателя е работил с 10% кпд като парна машина.В най лошия случай модерния комън рейл дизел на Турбо е работил с 30% кпд и до гумите са достигнали около 45 квт." След като ти зададох въпроса колко тогава била мощността на двигателя ми отговори 60 kW при отчитане на загубите в трансмисията. Още ли мислиш така?
  • #143
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Гостенино, вярно е, че спора започна от това, дали разходът на един електромобил е по-голям на магистрала за преминаване през проход. Аз мнението не съм си го променил и все още твърдя, че разхода на магистралата е по-голям. Точно както твърдя, че за производство на стомана от желязната руда първо се произвежда желязо с високо съдържание на въглерод(***), а после с ПРЕМАХВАНЕ на въглерода се получава стомана. Още ли ВЯРВАШ, че за производство на стомана се ДОБАВЯ въглерод? Аз си стоя зад думит
  • #142
    Гост ( преди 11 месеца )
    Няма ден в който да не си изшляпал някоя глупост.Кога си признал своя грешка?Никога,електрика многониковия никога не греши.Това е болестно състояние.
  • #141
    Гост ( преди 11 месеца )
    Мити4ен,спри да ми се извърташ като сап на лопата.Спора започна къде разхода е по голям.После се усети и го обърна към мощност.Това е бустер4о, всезнаещ, всеможещ и винаги прав, дори когато греши.Като стоманата,направена от желязо с високо съдържание на въглерод.Еластичен колянов вал,модул на еластичност,край нямат излагациите.
  • #140
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Изведнъж се оказва че не били 8 милиона, а само 62 916 долара на час. При 24 часа работа, от метан ще могат да се произведат 150 тона водород на крайна цена за клиент на колонката 629 160 долара, но за да ги получиш някой трябва да е инвестирал в колонки. А при 200 кг за колонка на денонощие, ако една колонка работи на 50% капацитет, за 150 тона водород ще са необходими 1500 колонки по 2 милиона долара едната, общо за 3 милиарда долара да направиш 630 000 евро оборот. Дали има печалба?
fallback
Последни