fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #79
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо,също така ти предложих да ти направя клип в гаража и да го кача в ютуб.За да се увериш,че всичко което съм казал е истина.
  • #78
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо, специално за теб съм засякъл разход от 7л/100 при скорост 140 км/ч.За автобилен инженер е ясно,защо пикап с аиродинамика на тухла четворка се кара с икономична скорост.
  • #77
    MythBuster ( преди 1 година )
    До spacex, бъркаш жестоко. Каменната ера не е свършила защото са свършили камъните. В момента в който се изравнят цените по една или друга причина, мача е свирен, дори печалбата за продажба на ДВГ да е 10 пъти по-голяма, а електромобилите да се произвеждат на загуба. Клиентите ще изберат по-доброто при една и съща цена. А времето за зареждане е последният критерий за добър автомобил.
  • #76
    MythBuster ( преди 1 година )
    Искаш да кажеш че Илон Мъск е изкривил пазара и е първият производител на зарядни станции, които продава на загуба. А освен това е подкупил Исак Нютон за да промени физичните закони и да направи водорода нервентабилен за производство? Доводите ви стават от смешни по-смешни. Няма как зарядна станция която струва 2 милиона евро да продава горивото на конкypентна цена. Ако можеше да смяташ щеше сам да си го разбрал вече. Ако не можеш попитай да ти го сметна?
  • #75
    анонимен ( преди 1 година )
    А ми защото държавите дават пари за строеж на станции.Иначе водородните коюпании биха инвестирали в зарядни станции както петролните инвестират в изграждане на бензиностанции.Строежа им се определя от пазара далимима коли за зареждане.А такива не се купуват защото Мъск и Бъфетчо изкривяват пазара в тяхна полза и карат другите автопромове да бичат и те натам
  • #74
    MythBuster ( преди 1 година )
    Защото една 300 киловата зарядна станция струва 70 000 евро. Не знам как издиктуваните 70 000 евро бяха написани 700 евро.
  • #73
    MythBuster ( преди 1 година )
    До долните двама. Ще ми обясните ли защо държавата трябва да строи водородни станции? Кой е построил всичките изброени по-долу зарядни станции от София до морето? Всички са изградени с частно финансиране. И знаете ли защо? Защото една 300 киловата зарядна станция струва 700 евро, а от линка който вие ми дадохте преди два-три дни се видя, че една водородна станция с капацитет 200 кг водород за денонощие струва 2 милиона долара. Затова няма зарядни за водород в България.
  • #72
    ми ефтинко е ( преди 1 година )
    тфа ми мяза на хонда
  • #71
    До Миташки ( преди 1 година )
    Ти кажи като си в Афстрия какво прави Афстрийскъта дъежава да увеличи беоят на водородните станции и колко досега от изградените електрически станции са финансирани от Афстрийското правителство.
  • #70
    До 69 ( преди 1 година )
    Няманточка това са фактите а че няма зарядни станции за водород е проблем на обществото което инвестира грешни пари в на Мъск щуротиите
fallback
Последни