fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #69
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 67. Пак те питам къде ще заредиш по маршрута София Варна София и колко време ще спестиш в сравнение с който и да е електромобил с най-бавното зареждане и най-малкият пробег за който се сетиш? Електромобила ще стигне по някое време докато ти няма къде да заредиш водород. Точка. Мита е разбит!
  • #68
    До 67 ( преди 11 месеца )
    То, че може с водород може ама водородни коли се продават 200 пъти по-малко от електрическите и водорода струва много пъти повече от тока
  • #67
    До 64 ( преди 11 месеца )
    Е че 112км/ч е смешна средна скорост ти кво мислиш че с двг или с водород не мога повече да постигна ли.С водороден автомобил същото го минавам за точно 8:15 часа както казах с 40 минути по бързо поради по краткия престой на зарядната станция
  • #66
    До 63 ( преди 11 месеца )
    Не трябва да признаеш че няма как с Тесла Сайбертрек да заемат такъв голям пазарен дял сиреч и няма как да достигнат 2млн продажби на година от Тесла какро те твърдят благодарение на сайбетрека а за 11млн на Тойота да не говорим
  • #65
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Турбо гостенина с 90 км в час ще минат хиляда километра за 11 часа, през които няма да дойдат на семейството си да слязат да пикаят, защото няма време!
  • #64
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 58. Вече ми втръсна да повтарям. Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #63
    До 62 ( преди 11 месеца )
    Това го знам ве кафяв и какво от това напълно логично е трябва да се псуваме ли?
  • #62
    До 61 ( преди 11 месеца )
    Ама прав ли съм бе розов я виж къде се продава Тесла Калафорня най много и Ню Йорк
  • #61
    До 60 ( преди 11 месеца )
    И това какво общо има с расовия състав ве *** ако искаш да ти сравня и всичките 50 щата?
  • #60
    До 57 ( преди 11 месеца )
    Ама я виж кви коли карат сравни най продаваните модели в двата щата ***
fallback
Последни