fallback

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.

Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

fallback
  • #56
    PLAID ( преди 1 година )
    #67 това момче още не е чуло, че най-бързатата кола в историята за 89 хил.долара е Model S Plaid. Че Мъск е първият частник, който изведе хора в орбита, който си направи частна сателитна мрежа StarLink с 5000 сателита в нискоземна орбита (към август т.г.) и който направи първите ракети носител с обратно приземяване, докато НАСА и РОСКОСМОС му обясняваха как не може да стане. Свържи се с него и му кажи как Киберкамиона няма да стане. Няма да си първия, нито последния. С такива закусва всеки ден
  • #55
    MythBuster ( преди 1 година )
    Фактически, с тези скромни модели и показатели вече десета година поддържа 50% ръст на продажбите. Представи си ако вземе да прави свестни автомобили колко много ще продава!
  • #54
    Факт ( преди 1 година )
    Пропадането на теслЪ е само въпрос на време.Базовият модел едно нищо ама в бъдеще щяло да има пълен смях.Камиона им освен пепси никой друг не го ползва евтината кола я няма а какво стана с роудстера.Новата модел 3 никаква промяна показателите същите само фаровете сменили какви са продажбите на модел ес и модел х срам го е мъсК да ги покаже.
  • #53
    Гост ( преди 1 година )
    Още една година отлагане.
  • #52
    анонимен ( преди 1 година )
    Колко ще струва в Европа, питам понеже Kia EV9 щеше да е 50к долара но ето я тук почти 100к долара начална цена (172 хиляди лева). Айде да идват китайците, но не ребрандираните троянски коне, онези от 20к долара в алибаба с отстъпки.
  • #51
    MythBuster ( преди 1 година )
    Сега като разбра Как се смята, ще сметнеш ли колко харчи модел x? Колко му е батерията и колко му дават да мине с нея?
  • #50
    MythBuster ( преди 1 година )
    Защо се сърдиш на мен? Ти каза 800 км с 250 киловатчаса батерия. Не можеш ли да разделиш самостоятелно 250 / 8 ? Това ли ти се струва изключително сложната сметка за която се опитвам да те излъжа? Сметни си ги сам колко са и кажи щом не си съгласен че резултатът е 31,25. Както виждаш дори съм ти го закръглил надолу и ти казах 31. По твоите сметки Колко излиза?
  • #49
    До 67 ( преди 1 година )
    Какво смяташ бе да не те питам колко е интеграл от нещо си ти си простоватичък и нищо не можеш да сметнеш там е проблема.Обясни ти се многократно същото тегло и по добра аевродинамика Няма как да харчинповече тимпродължаваш с глопустите 22квтч на 100км че това е по малко от на Модел х разхода
  • #48
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 66. На това му се казва майсторлък. Да направиш по аеродинамичен автомобил който е по-лек И въпреки те дава да се хвалиш с 50% по-голям разход на километър а феновете да са В екстаз от този факт.
  • #47
    MythBuster ( преди 1 година )
    Аз не мисля и не вярвам, а СМЯТАМ. Ти не можеш ли да сметнеш колко трябва да харчи ако изминава 800 км с 250 kW часа батерия? Че нали точно затова съм му сложили тази голяма и тежка батерия. За да компенсира огромния разход. Също като подхода на audi. От Тесла са подходили по различен начин. По предварителна информация пикапа ще се зарежда на мегаватовите зарядни за камиони на 800 v за минути, вместо часове за РАМ.
fallback
Последни