fallback

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.

Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

fallback
  • #86
    Педер ( преди 1 година )
    Антична харчене на ресурси
  • #85
    Естет ( преди 1 година )
    Грозно е
  • #84
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо не направят един Смартрон да му сложат гуми и кормило и да му прикачат един вагон пълен с батерии ?
  • #83
    Striker ( преди 1 година )
    Евала на пича, де. Направи нещо, което динозаврите като СоцВаген, Форд, Тойота и подобни няма да могат в близките 10 години. Дори Соцваген намаляват производството на ел. возила, защото не им се получава просто. Или БМВ - на една платформа и ДВГ и електро, е не става батко. Изтупали ми един преден капак 2 метра и една решетка 2 квадрата на електромобил! - Е защо? Швабен зи каскен така и не се научиха.
  • #82
    До 83 ( преди 1 година )
    Твойто е пълна глупуст и не пълна а Тотална.Знаеш ли кога се премахват ве 8 карите в Сащ началото на 70-те и не е заради някакви митични смогове които се причиняват от Дизелите а в Сащ дизели не се карат масово а заради войната Йом Кипур и арабското петролно ембарго което качва цените на горивата в Сащ и голямообрмните двг стават прекалено скъпи за каране.И това е леснопроверимо сиреч аз съм прав а ти си крив.Факт!
  • #81
    До 83 ( преди 1 година )
    А ри би ли карал 4 цилиндров ако си в таргет групата на ГМ и Форд феновете.Кажи ми как ще пренесеш 4 бали сено до ранчото с четири цилиндров пикап модел 75-та и дали няма да изхарчиш повече гориво.Тойота дойдоха от градовете от жените и чайниците мигранти.ГМ и Форд имаха и 4 цилиндъра и си бяха ок.А я кажи дали са глупости факта че ГМ имат готови рл колиноще 90-та и сега в Сащ в топ три на електричките е Шеви волт японците без Ниссан къде са Тойотки със замърсяващи двг що сега не ги отхвърлят
  • #80
    анонимен ( преди 1 година )
    никой няма да си купи половин милион броя от това возило.Тесла има мощен гръб от правителството в САЩ коя компания може да си позволи да стои на дълбока загуба 10 години и да не е останала без инвеститори? Пхах.
  • #79
    do 80 ( преди 1 година )
    Ама забравяш че SLS е единствената ракета която може да измине 600 хиляди километра. От тук до Луната и обратно. А Мъск прави глоксове от по 1000 км. Сравняваш рикша с презокеански кораб. Да, рикшите са по-евтини.
  • #78
    до 82 ( преди 1 година )
    Пълни глупости, преференции. В края на 60-те откриват, че причината за смога са колите. Започва да се говори за намаляване на емисиите и след няколко години законите са факт. Big three имат достатъчно време да реагират, но спят - отчасти защото са се ояли, отчасти защото не искат да си развалят имиджа с малки 4-цилиндрови. Накрая се оказват закъснели, кризата идва и японците взимат пазар, защото имат готови малки двигатели. Същото правят днес и много традиционни компани, като отричат ел.колите.
  • #77
    До 77 ( преди 1 година )
    А ми Дейтройд беше закопан от Американците много по рано когато даваха преференции на всички японски и германски производители да завземат пазара там много отдавна още 70-те.Бойнг за разлика от Спрйс екс зняеш лимче не прави само космически апарати даже те са малък процент от портфолиото на компанията.Бойнг имат нужда от пари за рефинансиране на програми като 737 Макс 787 и тн.А там конглокенцията е жестока в лицето на Еърбъс А320/321/220 и а350.Мъск няма такива дертове
fallback
Последни