fallback

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.

Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

fallback
  • #70
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "А така а как е свалил цената Мъск а ми с монопол." Едно време е имало една професия: шут. Шутът е забелязал краля с глупаво държание, вместо с интелигентен хумор. С такива изказвания, ти си идеален за тази работа! Току-що обърна цялата икономическа наука с надолу главата и започна да чукаш орехи с нея! Точно каквото би направил един шут!
  • #69
    До 83 и 84 ( преди 6 месеца )
    А как мислиш че Тесла генерира пари за направата нантези станции.Първите тесли роудстър беше един лотус с батерии поске дойде модел ес първите модел ес бяха с по 300км пробег макс абсолютно непривлекателни коли изведнъж Мъск изгради империя със зарядни станции 5 модела и производствени мощности и всичко това с държавни протекции.
  • #68
    SpaceX до 80 ( преди 6 месеца )
    Самият изпълнителен директор на Форд в едно интервю призна, че софтуера на компанията се прави от външни доставчици и не струва, а ти искаш хората да предпочетат Форд пред Тесла? Да не говорим, че не Илон Мъск / Тесла / отива при Джим Фарли / Форд /, за да ползва мрежа от зарядни станции, а е обратното - Форд отива при Тесла. Мислиш ли, че купувачите на коли са толкова глупави, за да не виждат това?
  • #67
    До 81 ( преди 6 месеца )
    Означава че модел У струва доста повече ако не са различни фактори в полза на намаляването на цената му.Дъмпинг един вид как се постига а ми с протекционизъм
  • #66
    SpaceX до 76 ( преди 6 месеца )
    Какво означава "цената на Тесла е фалшива"? Това е публична компания и на всеки три месеца публикува отчети, от които се вижда всичко. Просто са единствените, които днес произвеждат EV и печелят от всеки продаден автомобил. Дори BYD не са на плюс от EV. Пак питам коя е колата, която струва с 30к под Модел Y и има същите качества? Уверявам те, че ако такава кола съществуваше, Модел Y нямаше да е на първо място в света по продажби
  • #65
    до 70 ( преди 6 месеца )
    Защо не купуват Меган? Я да видим: еднаква цена за по-малка кола с далеч по-малко багажно пространство, без 4х4, по-ниска мощност, с по-малка батерия и по-голям разход, с по-ниска скорост на зареждане, с по-изостанали технологии и с недоказана деградация и управление на батерията.
  • #64
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До 76. Много внимавай дори за малко да не си свалиш шапката от алуминиево фолио, защото има огромна опасност и тебе да те хакнат през 5G мрежата и да станеш лунатик и "ислямски фундаменталисти което се доказва от практиката." Алерт, алерт....
  • #63
    До спейси ( преди 6 месеца )
    Цената на Тесла е фалшива и не трябва да се съди директно.по нея.С други думи тя е нереална.Мъск е монополист като Гейтс подкупи влияние взимане на безценица на концесии на мини детски труд по Африка и острови и тн.По него не може да се съди за електрическите коли.Един реален производител като Форд обяви вчера че е на загуба от електричевките коли а това са новият пикап мустанг мак и и тн.
  • #62
    SpaceX ( преди 6 месеца )
    Любопитен съм да науча коя е тази кола, която струва 30к под цената на Модел Y и е с идентични качества? Някакъв пример?
  • #61
    До спейс ( преди 6 месеца )
    Рационално решение да дадеш 100+ бона за кола при положение чемима същата за 30 бона по малко е всичко друго но не и рационално.Нито един електричар не е рационален при факта че дава по 50-60 бона повече за електрика още.повече Тесла които са страшно надценени.Аз че не съм лунатик е повече от сигурно и Математиката го доказва както е сигурно и че феновете на Тесла са ислямски фундаменталисти което се доказва от практиката.
fallback
Последни