fallback

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.

Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

fallback
  • #10
    До 8 ( преди 6 месеца )
    Ей смишник ти си тотал мозъчна щета бе кой ти бута пари да хвялиш мъск или го правиш от собствена та пота и неразбиране.Светкавична справка в литературата показва че новият рам тези не повече от 7500 паунда което умножено по коефициента на проп ака на превръщане дава точно не повече от 3402кг четири тона са 4000кг или с 600кг повече от реалното.Зящо лъжеш и манипулираш приличаш на едни тапатси инженери от ту или от фми на су фенове на Гейтс в началото на 90-те.
  • #9
    До 7 ( преди 6 месеца )
    Да има, на такива *** като теб и не съм фен на Тесла, а са дразнещи такива *** коментари дори и да беше в полза на Тесла все тая
  • #8
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До 5. И защо реши че някой ще предпочете да си купи четири тонен пикап Рам с два пъти по-голяма батерия който има същият пробег като по-лекия, по-бърз и по-ефективен пикап на Тесла? Само откакто обявиха пикапа на RAM, поръчките за пикапа на Тесла се увеличиха от 1,5 на 2 милиона, тоест с половин милион отгоре. Колко са поръчките за пикапът на RAM? Кажи ако не те е срам, че като те гледам ти плащат за да ги говориш тези неща и вероятно имаш вътрешна информация!
  • #7
    До 6 ( преди 6 месеца )
    Е то просто от фен на мъск като тебе има ли
  • #6
    До 5 ( преди 6 месеца )
    Ти си много просто същество честно
  • #5
    Мхм ( преди 6 месеца )
    Бърза мЪск клошара че новият Рам иде с 230квтч енергиен батериен капацитет и това подобие на леген горе добре са го изтипосали във вода аъс смешният над два пъти по малак батериен капацитет от тесла модел ес 100квтч отива у трета глуха
  • #4
    До 3 ( преди 6 месеца )
    Мнозина не се нуждаят от повече от тон и половина за товарене и 4 тона за теглене колкото е максимума на този пикап
  • #3
    До долния ( преди 6 месеца )
    Бърз пикак и за кво ми е ти сериозно ли с два пътимпо малък полезен товар и максимално тегло на теглене.
  • #2
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До първия. Нещо си оплел езика и не ти се разбира, вероятно си на повечко чашки, разбрах нещо за тежка батерия и вол на нейно място. Ами впрягай вола пред каруцата и остави хората да си карат бензинови и дизелови f250 с тегло 3 т. както и сайбъртрак на ток със същото тегло но много по-бърз и мощен и не се занимавай с глупости. Каручката с вола си е перфектната технология за тебе и можеш да си ги караш на градуса без да се притесняваш че ще ти вземат книжката или ще засилиш три тона в неправилна
  • #1
    Мхм ( преди 6 месеца )
    Пикап за ускорения мислят а то тоеар немой да носи щото на мядтото на тас батерия мога да кача вол отздате с твя тегло
fallback
Последни