fallback

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.

ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

fallback
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    Ще изкара още 60 к.км до гаранцията.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Говорим за същият ADAC, които бяха фалшифицирали тестовете на поредният Голф за да го изкарат на първо място за поредна година, а после ги бяха хванали и си признаха. А вие им вярвайте на резултатите.
  • #6
    Ахмет дет викаш ( преди 1 година )
    #1 ние пращаме много поЗДРАВИ на ***
  • #5
    VAYK ( преди 1 година )
    Немските ютубъри вече продадоха първите айде 3 точно с тази батерия и гонеха деградация почти 10 процента след година и нещо ползване! Това е катастрофа! 70 процента за да влезне в сила гаранцията са умел ход ФВ да замаскира началните си излагации в електрическото задвижване!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Цели 100000км и две години и половина. Това се казва дълговечност, ха-ха! А дали ще изкара 8 години преди някоя клетка да даде накъсо? Давам му шанс 50/50.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълни глупости за случайно забогатели програмисти, не е чудно че това е най-измамната компания в света!
  • #2
    Мхм ( преди 1 година )
    Щом не се е запалила до сега кой знае и колко са я зареждали.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ауууу, сега ще трябва да псувате VW....
fallback
Последни