fallback

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.

ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

fallback
  • #18
    До #16 ( преди 1 година )
    Точно както си и мислех - смешен пробег с оглед на годините притежание на автомобила.Аз на първият ми таракясник - Хонда Сивик, за 4 години мъки му навъртях 50000+ км, а го купих 10 годишен. Доста неща смених по него, а още повече оставих за смяна на арабина, който го купи от мен(арабите са основната клиентела на японски таралясници).После си взех Волво В50 на 5 год. и за още 10 г. му навъртях 160 000 км.След това още 2 Волва, които карам и до днес. Едното в Канада, другото в България.
  • #17
    До 13 ( преди 1 година )
    Как пък ги мериш тия 93%? Батерията колко пъти е сменяна?
  • #16
    До 14 ( преди 1 година )
    Аз лично съм навъртял 80000. От 10-тина години ми е ваканционен автомобил и правя по около 3000 на година.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега очаквам, всички да хукнат и да си купуват втора кола коли с надеждата, че ще ги изкарат поне 150-200 000 км.
  • #14
    До #10 и 11 ( преди 1 година )
    Пишете, моля, вашият пробег с таралясниците ви.И аз съм карал таралясници и карам 2 такива в момента, ама пробегът на километража не е само мой. Нали се сещате как е с дрънкалниците на старо?!Та ти, с Тойотата, напиши ти какъв пробег си и изтъркалял.Така е най-коректно.
  • #13
    Б ( преди 1 година )
    Моята S85, 2013 г и 250 000км е на, 93% батерията
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    А, пропуснах - едно сервомоторче на климатика също смених преди няколко години, че духаше само студено.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Корекция, 230 000 км.
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    Мойта Тойота е на 24 години, на 23000 км. Имам я от 15 години, сменил съм 1 бобина и 3 акумулатора, останалото са консумативи - гуми, накладки, дискове, филтри, масло. А пък пробегът с едно зареждане и разхода са по-добри от паспортните данни.
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Цели 100000км и две години и половина. Това се казва дълговечност, ха-ха! А дали ще изкара 8 години преди някоя клетка да даде накъсо? Давам му шанс 50/50." Какви са шансовете на твоя автомобил след 8 години и 350 000 км да няма никаква повреда и да си сипвал само бензин без никаква друга смяна на консумативи? Давам ти 1% шанс. Само за 28 000 литра за да ги минеш имаш с около 90% сигурност около 80 000 лв за гориво. Добави и консумативите. Май 50 на 50 шанс за батерията изглежда по-добре?
fallback
Последни