IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петролен гигант ще оборудва обектите си със зарядни станции на Tesla

British Pertoleum ще пусне първите терминали Supercharger още догодина

Tesla ще разшири дейността на своите зарядни станции Supercharger, продавайки своите ултра-бързи зарядни устройства на стойност 100 милиона щатски долара на BP. Това ще бъде първото внедряване на ултра-бързите зарядни устройства на американския автомобилен производител в независима мрежа, като първите зарядни устройства ще бъдат пуснати през 2024 г.


Tesla и BP


Зарядните устройства с мощност 250 кВт ще бъдат брандирани, инсталирани и управлявани от бизнеса със зарядни устройства за електромобили на BP, известен като BP Pulse, и ще бъдат съчетани със софтуера за управление на зареждането на компанията Omega. Те ще бъдат снабдени с Magic Dock на Tesla, който поддържа както Северноамерикански стандарт за зареждане (NACS), така и съединители за комбинирана система за зареждане (CCS), за да позволи на електромобили от широка гама от марки да ги използват.

Те ще бъдат намерени не само в бензиностанциите на BP, но и в широкомащабните сайтове за зареждане Gigahub на BP Pulse и избрани депа за клиенти на автопарка на BP Pulse. Зарядните устройства ще поддържат протокола Plug and Charge за опростяване на плащанията.


Tesla и BP


Това е част от целта на BP да инвестира до 1 милиард щатски долара (в зареждане на електрически превозни средства само на територията на САЩ до 2030 г. BP Pulse вече има повече от 27 000 точки за зареждане с цел да пусне още 100 000 в световен мащаб до 2030 г. Фокусира се върху места с голямо търсене като летища, големи градски райони и съществуващи имоти, притежавани и управлявани от BP.

Компанията казва, че почти всички нейни нови обществени точки за зареждане са или бързи (>50kW), или ултрабързи (>150kW) устройства. „Укрепването на мрежата BP Pulse с водещия в индустрията хардуер на Tesla е голяма стъпка напред в нашите амбиции за високоскоростна инфраструктура за зареждане с отворен достъп в САЩ и напредва в нашата амбиция за предоставяне на изключително клиентско изживяване“, каза Ричард Бартлет, глобален главен изпълнителен директор на BP pulse.

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разпродажба! Хладен, удароустойчив и водоустойчив монокъл с 16x увеличение. Сега можете да видите всичко и само на половин цена----->> https://e.vg/mono
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Така ли мислиш? Смяташ ли че пробата ти е успешна? Пробвай пак!
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Всеки може да пише с този ник глопако.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 13. Принципно съм съгласен с написаното в мненията ти, но ми се струва че са написани от гледната точка на производителите на автомобили и затова си позволих да те поправя. Както сега искам да ти напомня, че няма никакво значение за BP дали през 2030 или 2035 година ще спрат да се продават автомобили с ДВГ. При всички положения ще продават горива и след 2050 година и ще печелят от това. Но какво им пречи да печелят двойно от същата площ и персонал, като продават и ток?
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Напълно съм съгласен с MythBuster защо BP влизат в нов сегмент - пари. Изчакали са да видят какво ще се случи с първопроходците, разглеждат възможостите за растеж и инвестират. И 2030, 2035 без значение на технология, те ще разпознаваем бранд.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 6 и 7. Влязъл си във филми. От BP въобще не се интересуват от технологии и не ги интересува дали бензина или тока ще преобладава след години. Те се интересуват от печалбите и ще се опитат да извлекат максималните печалби от от зареждане и от двете технологии. А сега е най-добрия момент да влязат в бизнеса със зареждане на ток, защото инвестициите са ниски, а печалбите големи и инвестицията се връща най-бързо. Когато на всеки километър има зарядни с фотоволтаици върху тях, печалбата ще е малка
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Още чакаме да кажеш за коя година фотоволтаиците са имали 3 % дял в производството. Защото в момента делът е вероятно двуцифрено число дори без да проверявам.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Не знам дали мен визираш или някой друг тесльо, но аз си имам Ник и твоя не ми е необходим. За разлика от тебе аз си пиша само с него и си стоя зад думите. Хайде пиши ти с него ако можеш? Като си толкова отворен си регистрирай Ник, за да не пиша никой от твое име. Ама не ти стиска, защото е много по-лесно като напишеш един тон глупости после да кажеш - някой друг ти е писал от мое име.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 6 и 7.Теслю пише с ник Гост.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    До Пешо Турбото - ще си купиш електрокар с батерия, дето се демонтира, и ще си я зареждаш тайно. :)