fallback

Tesla ще взима наказателна такса при пълно зареждане на батерията

Глобата ще бъде за тези, които зареждат батерията не до 80, а до 100 процента

Понастоящем зарядните станции Tesla Supercharger автоматично регулират лимита за зареждане на автомобила до 80 процента, за да се намалят дългите времена за зареждане на популярни места. Наскоро обаче хакер разкри нов код, който ще бъде въведен при следваща актуализация на софтуера на зарядните станции на популярната марка, който ще "наказва" водачите, зареждащи батерията си над 80 процента.

Водачите ще могат ръчно да настроят лимита на зареждане до 100 процента чрез сензорния екран или приложението на Tesla, ако изискват 100 процента зареждане. Новата такса ще засегне именно хората, които правят това.

Скоростите на зареждане обикновено намаляват при преминаване от 80 към 100 процента, което може да означава по-дълго време за изчакване от други чакащи на опашката за зарядно устройство. На някои пазари Tesla вече таксува на шофьорите си с такса за неактивност, ако колите им бъдат оставени на станции за зареждане, след като достигнат пълно зареждане.

Не е ясно кога ще бъдат въведени таксите за пълно зареждане на батерията, както и на кои пазари ще се случи това. Засега е почти сигурно, че Австралия ще бъде сред първите държави, където новата мярка ще бъде въведена.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    #8 хахахах тъжно е всъщност
  • #15
    Няма драма ( преди 1 година )
    От София до Несебър (415км) със Tesla S P90D и тръгвайки на 80% заредена батерия се стига точно с едно междинно зареждане. Някъде по средата и без това спираме за почивка 30 минути и батерията през това време отново се зарежда до 80%. Когато пристигнем в Несебър все още имаме поне 20-30% батерия и през нощта в хотела отново се зарежда до 80%.
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ще ми кажете ли на кое спиране е зареждал от 0 до 100% И защо по дяволите трябва да го прави, след като ще му отнеме 40 минути? 40 минути съм му отнели всичките четири спирания общо ОБЩО, а не само за последните 20% за което да го глобят на всичкото отгоре.
  • #13
    MythBuster ( преди 1 година )
    Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    Защо трябва да го спазваш? Омръзна ми да ви пускам едни и същи неща и вече съм си го копирал, да не се налага да го пускам отново и отново и отново и отново и отново. Защо трябва да гледаш навигацията, като спокойно можеш да си избереш лично къде да спреш, А софтуерът ти казва до колко процента трябва да заредиш батерията за да стигнеш до следващата спирка, а не където той е преценил за да спираш по-малко бройки пъти ?
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Между другото колко струва квтч на зарядна станция на тесла?!" Много по-евтино струва отколкото да зареждаш за цели 10 лв за пълна батерия на нощна тарифа. Затова на ring mall в София 6-те зарядни колонки по 250 kW на Tesla са постоянно заети да зареждат евтино. Напоследък казват че не можеш да се вредиш от таксита. Тъкмо ще се разкарат от зарядните, като им сложат 20 лв такса за последните 20% да не пречат на останалите.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, ами ето още един проблем на така защитаваните ел. коли. - преход. Значи ми я рекламират с 500км (100%) , обаче дефакто аз не мога да ги използвам (ако нямам зарядно) - .т.е 400км и това ако я карам около 100, темп. е оптимална 20С и т.н иаче падаме на 250-300км? Е добре, за какъв .. ми е тогава това нещо, което е по зле и от тамагочи? А, трябва вианги да пускаш навигацията да ти казва къде / какво / колко е без коментар.
  • #9
    Бустъре, Бустаре ( преди 1 година )
    Абе, Бустъре, тя тая Тесла е бетер като Тефал навремето, бе - тя мисли за всичко! Задал си маршрута и тя ти казва къде ще спираш, къде ще пик...еш, кога да вдишаш, кога да издишаш. Може и да има някои добри технологични решения в нея, но това жадно поглъщане на всичко, което "изхвърлят" Мъск и "дизайнерите" му, направо граничи с някакъв вид Стокхолмски синдром. Щом Теслата казва нещо, значи това е пътя, и истината и живота, така че ти няма нужда да мислиш. То бива, бива гладкомозъчност, ама...
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, демек електрофилите вече ще пътуват до морето не два, а три дни, като трябва да спират да зареждат през 100 километра.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Електриката става само ако си с къща и гараж иначе забрави.Между другото колко струва квтч на зарядна станция на тесла?!
fallback
Последни