fallback

Tesla ще взима наказателна такса при пълно зареждане на батерията

Глобата ще бъде за тези, които зареждат батерията не до 80, а до 100 процента

Понастоящем зарядните станции Tesla Supercharger автоматично регулират лимита за зареждане на автомобила до 80 процента, за да се намалят дългите времена за зареждане на популярни места. Наскоро обаче хакер разкри нов код, който ще бъде въведен при следваща актуализация на софтуера на зарядните станции на популярната марка, който ще "наказва" водачите, зареждащи батерията си над 80 процента.

Водачите ще могат ръчно да настроят лимита на зареждане до 100 процента чрез сензорния екран или приложението на Tesla, ако изискват 100 процента зареждане. Новата такса ще засегне именно хората, които правят това.

Скоростите на зареждане обикновено намаляват при преминаване от 80 към 100 процента, което може да означава по-дълго време за изчакване от други чакащи на опашката за зарядно устройство. На някои пазари Tesla вече таксува на шофьорите си с такса за неактивност, ако колите им бъдат оставени на станции за зареждане, след като достигнат пълно зареждане.

Не е ясно кога ще бъдат въведени таксите за пълно зареждане на батерията, както и на кои пазари ще се случи това. Засега е почти сигурно, че Австралия ще бъде сред първите държави, където новата мярка ще бъде въведена.

fallback
  • #76
    анонимен ( преди 1 година )
    "Не защото ми се свидят стотина лева за смяна на батерията, която така или иначе няма да направя защото ми е по-лесно да си сменя телефона. " - Ох коло си вааажееен, вървееежеееен ...
  • #75
    Митака ( преди 1 година )
    Да го нюхат - никога няма да си купа електрически автомобил!
  • #74
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ще се изненадаш, но и аз съм направил невъзможното, за да си зареждам телефона до 80% през нощта до главата ми. Не защото ми се свидят стотина лева за смяна на батерията, която така или иначе няма да направя защото ми е по-лесно да си сменя телефона. Обикновено по това време е станал на 3 години. От съображения за безопасност. Може да съм оптимист за батериите, но не съм *** и им знам недостатъците, затова ги избягвам. Зарядното се самоизключва от контакта на 80-90% заряд.
  • #73
    Лудория до тресла ( преди 1 година )
    Ще се изненадаш, но някои производители на телефони са направили така, че да зареждаш до 80% от капацитета на батерията. Преди време бях попаднал на подобна дискусия и обяснения как да преодолееш тази защита. Уви, не се сещам за коя/кои марки телефони се отнасяше.
  • #72
    тресла ( преди 1 година )
    поредната нарк**ска краварска простотия.. нали батерията е до 100 % , защо да си зареждам само до 80 ве ?! И телефона ли да си зареждам до 80 ? да ви го турне слон
  • #71
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тесларите няма нужда да ги наказват.Те са се самонаказвали още при покупката на Тесла.
  • #70
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 69. Къде това? На Лукойл или на OMV?
  • #69
    анонимен ( преди 1 година )
    Следваща стъпка - безплатното зареждане до 65%. Следваща стъпка - безплатното зареждане с максимум 100 киловата. Следваща стъпка - без безплатно зареждане
  • #68
    MythBuster ( преди 1 година )
    Това да не е другото стадо? Според статистиката на Тесла, над 90% от зарядните сесии са... в къщи. Другото стадо зарежда на специални доилни апарати, наречени бензиностанции на цена на която са решили да ги издоят. На зарядните на Тесла освен наказателни такси, че бавиш останалите които чакат да зареждат(таксата от статията се начислява само ако всички колонки са заети), също така има намаления на цените и дори безплатно зареждане, когато мрежата не е натоварена, за да изместят зарежданията.
  • #67
    Пернишкия ( преди 1 година )
    Стадото да слуша, че лимито за непослушни е плаващ.
fallback
Последни