fallback

Tesla ще взима наказателна такса при пълно зареждане на батерията

Глобата ще бъде за тези, които зареждат батерията не до 80, а до 100 процента

Понастоящем зарядните станции Tesla Supercharger автоматично регулират лимита за зареждане на автомобила до 80 процента, за да се намалят дългите времена за зареждане на популярни места. Наскоро обаче хакер разкри нов код, който ще бъде въведен при следваща актуализация на софтуера на зарядните станции на популярната марка, който ще "наказва" водачите, зареждащи батерията си над 80 процента.

Водачите ще могат ръчно да настроят лимита на зареждане до 100 процента чрез сензорния екран или приложението на Tesla, ако изискват 100 процента зареждане. Новата такса ще засегне именно хората, които правят това.

Скоростите на зареждане обикновено намаляват при преминаване от 80 към 100 процента, което може да означава по-дълго време за изчакване от други чакащи на опашката за зарядно устройство. На някои пазари Tesla вече таксува на шофьорите си с такса за неактивност, ако колите им бъдат оставени на станции за зареждане, след като достигнат пълно зареждане.

Не е ясно кога ще бъдат въведени таксите за пълно зареждане на батерията, както и на кои пазари ще се случи това. Засега е почти сигурно, че Австралия ще бъде сред първите държави, където новата мярка ще бъде въведена.

fallback
  • #66
    До долния ( преди 1 година )
    Продавя зарядни станьии за електромобили затва
  • #65
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма статия за електромобили (най- вече теслА), която да не е наспамена от "митичния".
  • #64
    MythBuster ( преди 1 година )
    Лудетино, за моя изненада след два твои дълги поста съм абсолютно съгласен с абсолютно всяка дума, която си написал! Всеки си има право на избор и този избор. Бих добавил само, че няма как да се хареса на абсолютно всички, а не е и нужно!
  • #63
    Лудория ( преди 1 година )
    А кой как кара и къде отива с лично превозно средство, какво е то... това са лични работи и всеки сам си избира. Аз качих детето преди две седмици на градски автобус, за да се повози и да разбере какво е. Надявам се следващите 70-80 години да не му се налага. Така че дали електрокар или автомобил с ДВГ - всеки си избира според употребата, финансите си и нуждата да се "показва".
  • #62
    Лудория ( преди 1 година )
    Не разбираш защо някой иска честност или коректност от компания? Всяка компания си променя условията и съответните политики с цел максимално извличане на печалба или удовлетворяване на клиентско желание, което е пак с цел печалба. Екипът си е преценил каква политика иска да налага - като не ви харесва, пък зареждайте у дома или на други станции. Май забравихте монополните далавери на различните големи или първи компании в България?! Като не ви харесва - бам едно кола с ДВГ и си карай. :)
  • #61
    MythBuster ( преди 1 година )
    Да не говорим че с един резервоар се ходи два пъти и е по-близо от морето.
  • #60
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 56. До Скопие при по-бавно каране съвременен електромобил ще стигне и ще се върне без зареждане, А ако караш по-бързо ще е нужно 5-10 минутно зареждане. За какво ти е самолет?
  • #59
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Митичен, из Европа 1000км не са драма." Е като не са драма Какво мрънкаш? Европа не е само Гърция и има зарядни навсякъде и ще стават все повече. Двете кафета ли са ти проблема?
  • #58
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, из Европа 1000км не са драма. Затова и много пъти съм ти казвсл че аршина (БГ) не можеш да го прилагаш навсякъде. Ако за дест из БГ е приемливо да имаш ел е ок, другаде не е, затова и не се опитвай да налагаш ква далавера са. Просто приеми и др гледна точка. Колкото до самолет.. съм им луд фен, ноо се пооляха малко особенно ваканциите - билети и багаж (*n), трансфери..кибик по летищата..ев. кола под наем.. но тук е извън темата вече
  • #57
    анонимен ( преди 1 година )
    До 54.Бустер,защо ти е кола тогава?
fallback
Последни