fallback

Tesla ще взима наказателна такса при пълно зареждане на батерията

Глобата ще бъде за тези, които зареждат батерията не до 80, а до 100 процента

Понастоящем зарядните станции Tesla Supercharger автоматично регулират лимита за зареждане на автомобила до 80 процента, за да се намалят дългите времена за зареждане на популярни места. Наскоро обаче хакер разкри нов код, който ще бъде въведен при следваща актуализация на софтуера на зарядните станции на популярната марка, който ще "наказва" водачите, зареждащи батерията си над 80 процента.

Водачите ще могат ръчно да настроят лимита на зареждане до 100 процента чрез сензорния екран или приложението на Tesla, ако изискват 100 процента зареждане. Новата такса ще засегне именно хората, които правят това.

Скоростите на зареждане обикновено намаляват при преминаване от 80 към 100 процента, което може да означава по-дълго време за изчакване от други чакащи на опашката за зарядно устройство. На някои пазари Tesla вече таксува на шофьорите си с такса за неактивност, ако колите им бъдат оставени на станции за зареждане, след като достигнат пълно зареждане.

Не е ясно кога ще бъдат въведени таксите за пълно зареждане на батерията, както и на кои пазари ще се случи това. Засега е почти сигурно, че Австралия ще бъде сред първите държави, където новата мярка ще бъде въведена.

fallback
  • #46
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 43. Щом смяташ обяда за глезотия и си ги дресирал така, кой съм аз че да ти давам акъл! Когато пътуваме със семейството обикновено е за удоволствие и ако имаме време за пристигане, обикновено калкулираме и времето за спиране за кафета цигари и обяд, за да си изберем време за тръгване, за да пристигнем навреме без нерви и без лишения и компромиси. Така съм възпитан. Но пак наблягам, че не искам да се меся в дресировката на семейството ти и не държа да съм прав. Нека ти си правия!
  • #45
    анонимен ( преди 1 година )
    41... MythBuster ( преди 2 часа )До 17 преди тръгване сипвам за 200 лв въпреки че все още има гориво и отивам и се връщам с един резервоар. Междувременно още до морето спирам минимум веднъж за поне 10 минути и то ако бързам. Цигарка с кафенце е толкова...
  • #44
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 40 и изписа толкова коментари за да оправдаеш, че ще стигнеш 25 минути по-рано за 8,5 часово пътуване? Е и? И тясната можеше да спре два пъти по за 20 -25 мин., но шофьорът така е преценил. Както виждаш не е зареждал батерията до повече от 50%, като в единия случай е заредил само от 9 до 35% за 7 мин, защото предварително е решил, че ще спре там. Дали не можеше и там да зареди поне до 50%? Ами няма нужда защото автомобилът сам изчислява до колко трябва да зареди за да пристигне с 10%
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    38 - защо да е мазохизъм? Аз с моето нямям проблем да карам докато източа баката (800км). Ако има нужда за WC спирам разбира се, но няма размотаване за кафета, ядене и т.н. Нямаме зор през тези 8ч да се тъпчем нон стоп. Имаме плодове в колата, вода. Отделно невиждам ниакакво удоволствие (забавление) да ям и губя време по магистралните заведения. Най мразя някой да ми се налива с бира и да иска пред 20мин да пикае... Ако ти твоите си ги разглезил така е - твой проблем.
  • #42
    До долния ( преди 1 година )
    Пт каталога на Ситроен ц6 бензинов 3.0 в6 мотор
  • #41
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Аз пикая когато ми се наложи.Не като тебе да си оправдавам спирките по зарядните станции" ще ми обясниш ли защо бих спирал с дизелов автомобил на зарядна станция, за да се оправдавам, че за 300 км до морето спирам поне веднъж дори когато съм сам? Къде въобще видя да говоря за зарядна станция? Питам те ако тръгнеш с семейството за 9 часа шофиране няма ли да направите минимум 40 минути почивка? Аз дори не бих тръгнал на толкова дълго пътуване с автомобил, освен ако няма друг начин.
  • #40
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, различни хора ти пишат по тази тема. И не ставай дребнав. В тези 8.20ч е и времето за спиране. Може да варира кога ще е, но ако остават 60л, трябва да си занулил резервоара (т.е след 800км). Да напълниш до горе + WC е пряко сили 10мин. Отделен въпрос е, че според шфьор и пътна обстановка 1000км се минават и под 8ч, но с и 1 резервоар. Въпрос на приоритет. Както и до човек дали иска да спира или не (ДВГ). С електро е по задължение (на колата)
  • #39
    Гост ( преди 1 година )
    Аз пикая когато ми се наложи.Не като тебе да си оправдавам спирките по зарядните станции
  • #38
    MythBuster ( преди 1 година )
    Все още не си ми отговорил наистина ли си такъв мазохист за да качиш семейството и да го возиш без да ме им дадеш да слязат за пет минути девет часа, нито за тоалетна нито за храна нито за топла напитка или сладолед? Отговори моля те поне веднъж?
  • #37
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гост ( преди 15 минути )Те тесларите са все с болна простата и пикаят често.Ти поне веднъж в живота пикал ли си в работно време което е точно толкова? От 8:00 до 17 са си девет часа. Ех как бих те взел за работник с 9 часов работен ден без ходене до тоалетна без почивки за цигари и кафета и без обедна почивка. Плътна работа без минутка почивка от 8:00 до 16:55. Ти ВЯРВАШ ли си, че някой ще ти ПОВЯРВА?Особено като нон стоп пишеш в работно време?
fallback
Последни