fallback

Toyota показа бъдещето си

Кросоувърът FT-3e впечатлява не само с дизайн, но и с технологии

След като през последните седмици японският производител Toyota подгряваше публиката със загадъчни изображения на нов модел, неговата премиера най-после е факт. 

Концептуалният Toyota FT-3e беше представен на автомобилното изложение в Токио, като той дава представа за визията на бъдещето според японската компания - както по отношение на дизайна, така и по отношение на технологиите.

Вдъхновен от електрическия bZ4X, прототипът разполага с редица иновативни решения, включително няколко екрана, които ви позволяват да комуникирате с други участници в движението.

Стегнатите и остри линии на дизайна на FT-3e напомнят на кросоувъра bZ4X. По-конкретно, плоската предна част с черно-бели елементи напомня за първия изцяло електрически модел на Toyota, докато предните светлини изглеждат като знак на почит към новия Prius.

На вратите има екрани, които показват нивото на батерията и различна информация за кабината, като температура и качество на въздуха. На B- и C. колоните са поставени сензори за разпознаване на пръстови отпечатъци, а вместо външи огледала има камери. В салона са поставени седем екрана, включително неизбежните за арматурното табло и инфотейнмънта.

Технически информация за FT-3e („FT“ означава „Future Toyota“ - бъдеща Toyota) не се предоставя, като не ясно дали този кросоувър разчита на същото задвижване като bZ4X или е получил нова конфигурация по отношение на батерии и двигатели.

Със сигурност обаче Toyota работи усилено, за да възстанови загубеното през последните години място в електрическия сегмент. Японските инженери разработват следващо поколение батерии, включително твърдотелни, които ще позволят до 1500 км пробег.

Още снимки на концептуалния модел - вижте в галерията:

fallback
  • #47
    анонимен ( преди 1 година )
    Ха-ха-ха, ти откачи дивомера бе! Джеф Дън е професор, тества електролити на китайски батерии в лабораторни условия, дори електродите сам не може да си направи. Това няма нищо общо с технологиите за масово производство на батерии като Панасоник. Самия Мъск призна че масовото производство е хиляди пъти по-трудно от прототипите, по които е специалист Дън. Зомбирана история, ей! Талибаните са истински ерудити в сравнение с тесла фенчетата, ха-ха-ха! Лелее!
  • #46
    до 43 ( преди 1 година )
    Колко още ще въртиш твоите лъжи? Колко пъти да ти обяснявам като на 3-годишно, че мултитаб на Пан няма нищо общо с таблес, въпреки че имат някои общи цели? А другият ти довод, който дори не е верен, защото основните технологии за 4680 идват от сътрудничеството на Тесла с лабораторията на Джеф Дън, е смехотворен. Все едно да кажеш, че преди като си работил събирач на *** в Чистотата, тя е изцяло отговорна за работата ти като шофьор 20 години по-късно. Много ти се иска да си прав, нали?
  • #45
    до Ъмм ( преди 1 година )
    Я си карай китайския москвич и ладата без ABS и не бери грижи какви автомобили карат хората в САЩ!
  • #44
    анонимен ( преди 1 година )
    "тези изчисления са направени от световните медии." Световните медии се списват от праноглави фенчета на Тесла, които бъркат реалността с брътвежите на доказания лъжец Мъски. Следващия път ползвай по-надеждни източници.
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    "Този инженер е преценил, че Тесла ще е по-добрият работодател и е изобретил технологията там, с нейни ресурси." Какво точно е изобретил, при положение че предишния му работодател Панасоник, който има таблес патенти от 2006 насам, му е дал първоначален реален опит в областта? И как точно това кореспондира с твърдението "4680 нямат нищо общо с Панасоник", след като основни инженери работещи по 4680 са от Панасоник??? Зомбирана история, ей!
  • #42
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    Бляк
  • #41
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 38 "При батерия с капацитет 65 kWh Tesla може да произвежда над 1200 автомобила седмично." Поредната порция щуротии.. 625000 клетки седмично по 960 клетки в модел Y правят 650, не 1200." Защо спориш с мен, а не с цял свят" тези изчисления са направени от световните медии. Това не съм го писал аз, а ти го цитирах. Сметнах само Сметнах само в Тексас за колко време ще произведат 22 000 автомобили с 4680. А в Калифорния от началото на 2022 произвеждат батерии за 1000 автомобила на седмица.
  • #40
    до 31 ( преди 1 година )
    Тц, пак не ти се получи. Той не само е в Тесла към 2019, а цели 7 години преди това. Работи за нея още отпреди джойнт-венчъра между двете компании, който е от окт 2013. Иначе ти изненадан ли си, че хората измислят патентите, а не компаниите? Компаниите са нищо без хората, но могат да им създадат такива условия и удоволствие от работата, че да са максимално ефективни и иновативни. Този инженер е преценил, че Тесла ще е по-добрият работодател и е изобретил технологията там, с нейни ресурси.
  • #39
    анонимен ( преди 1 година )
    "Това са само качествените клетки." И това реши да си го измислиш, за по-дстоверно ли, а лъжльо?
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    "При батерия с капацитет 65 kWh Tesla може да произвежда над 1200 автомобила седмично." Поредната порция щуротии.. 625000 клетки седмично по 960 клетки в модел Y правят 650, не 1200.
fallback
Последни