IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 50 на най-търсените коли в Европа

Tesla Model Y продължава да бие конкурентите, но се проваля по собствените си прогнози

Tesla Model Y не само си остава най-продаваният модел автомобили в Европа за тази година, но и успява да увеличи аванса си на върха през септември, показват предварителни данни на аналитичната компания DataForce. Върху представянето на щатския електромобил обаче пада и сянка: през септември регистрациите са под очакванията и дори под постижението от същия месец на миналата година.
   
   
Audi Q4 e-tron тест драйв
Кросоувърите Q3 и Q4 e-tron са в основата на успехите на Audi, която се изкачва на четвърто място при най-продаваните марки в Европа през септември
  
     
Що се отнася до марките, септември е бил много силен за Audi, която се изкачва от седмо на четвърто място при най-популярните брандове в Европа. Ръстът на годишна база е 20%. Първата тройка се оформя от Volkswagen, Toyota и Mercedes.

Добри са новините и за Renault. Френската марка се бе смъкнала чак до девета позиция, но сега се изкачва три места нагоре - заслуга не само на бюджетното Clio, но и на доста скъпото Renault Austral. За отбелязване е също първото попадане на китайска марка в Топ 20 - MG. Дъщерният бранд на гиганта SAIC може да се похвали с 92% ръст на годишна база.

Сред водещите марки най-негативно се представя Ford - на фона на растящия като цяло пазар, европейското поделение на гиганта отчита 7.4% спад.
   
     
50-те най-продавани автомобила в Европа през 2023 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    2023 Q3 на Тесла: "Our operating income decreased YoY to $1.8B in Q3, resulting in a 7.6% operating margin." 2024 Q1 на Тойота: "Sales revenue of 10 trillion 546.8 billion yen,Operating income of 1 trillion 120.9 billion yen", т.е. 10.6%
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла избирах когато прохождах като дърводелец,отдавна не съм такъв и тесла не ми требе.
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 17 ти поглед от Джендермания ли даваш или като цяло говориш? В различните страни е различен преобладаващия поток от марки автомобили. Знаменателя не е един.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 13 има и други бре що сал тия двете.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11 ти да не би да си подготвил кофите с тока и фунията да наливаш в резервара бе.Простотии и фантасмагории не ми се слушат.
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Apple предлагат продукти с високи цени, добър дизайн и нелошо качество, което води до голям марж на печалба. Тесла продават продукти със съмнително качество, посредствен дизайн, а прехвалените им маржове вървят надолу и вече са доста под тези на масов производител като Тойота, въпреки че нямат и 20% от продажбите им. Сравнението е леко неуместно.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Никой не ще гоУф щото има много по добри
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Един от редките случаи, които съм съгласен с PLAID. По принцип избирането е трудно и въпреки бръщолевенето колко много сме мислили преди да направим избор, това не е така. Дори биологията е направила така, че да не хабим много енергия за мислене и имаме инстинкти за разни неща. Нещо подобно в началото правеха и Дачия - искаш хетчбек - един модел, искаш седан - същия + багажник, искаш комби - същия + комби задница. Намалява разходи и прави добра оптимизация. Затова и в ниския сегмент няма други.
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Не, че нещо, но оста от колите на пътя не са ли точно Тойота и Фолксуагън." Е нали точно затова не мога да му схвана мисълта? Как точно приравни Тесла към избора на стадото, все едно всяка втора кола на пътя е Тесла? Изборът на Тесла е точно обратното - да не си направил избора на стадото. Да не говорим за твърдението че Тесла била надценена, след като електромобилите на останалите са по-скъпи и предлагат по-малко от Тесла. Електрическите версии на един и същ модел са 2 пъти по-скъпи от бензино
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "За да не са със стадото и да се почувстват различни, хората трябва да избират Тойота и Фолксваген?" - Не, че нещо, но оста от колите на пътя не са ли точно Тойота и Фолксуагън.