IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

50-те най-продавани коли в България: Само 4 бройки между първия и втория

Пазарът у нас продължава да расте дори през традиционно слабия август

Дори и през традиционно слабия месец август пазарът на нови автомобили в България продължава да расте и вече е с 20.5% по-голям, отколкото в същия период на миналата година. Незапомнено ожесточена е битката и за най-продавания модел, където разликата между първия и втория е едва 4 автомобила. За първите осем месеца на годината у нас са регистрирани 27 919 нови леки автомобила в категориите М1 и N1 - повече, отколкото през цялата 2014 година, и близо до резултата от 2020. Ако темпото се запази до края на годината, пазарът ще достигне предкризисните нива от 2018-2019, но при значително по-високи средни цени на автомобилите.
   
  
Mercedes GLC
В премиум сегмента първото място при марките е за BMW. Най-продаваният премиум модел обаче е на Mercedes - GLC
  
   
Моделът с най-голям пазарен ръст е Tesla Model Y, но това е на базата на само няколко регистрирани автомобила през 2022. Завидните 411% ръст отчита Ford Fiesta, чието производство спря окончателно преди месец и сега се разпродават последни складови наличности. От новите модели на пазара прави впечатление скокът в регистрациите на BMW X1 (+251%), Hyundai i30 (209%), Skoda Kamiq (206%) и Volkswagen Taigo (201%).

За сметка на това сериозен спад има при модели като Renault Captur (-40%), Peugeot Boxer (-49%) и Peugeot 3008 (-62%).
   
     
50-те най-продавани нови коли в България (ГАЛЕРИЯ):


 

 

        

 

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Мегън Сокс(не Фокс) ( преди 1 година )
    Съпругата ми смени Тойотата(мойта) дизел с нова Кона.Не сбърка изобщо щото няма нищо общо. Причината бе дългият срок на доставка при тойота(модела който искахме се прави в япония а не като другите модели на тойота сглобка в Туркестан.
  • #24
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 1 година )
    До 17Много зависи и колко километра навърташ на година. Има хора, които правят по 3000 километра на годината и си мислят, че карат.Аз правя по 60 000+ километра на година и стара кола просто няма да издържи, без да и се направи освен ремонт на всички системи.Ако правиш 3000 км на години и 15 годишен голф ще ти свърши работа.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Не знам как е при фолксваген, но Тойота вече имат коли с бърза доставка 1-3 месеца. Тази година много наваксват с производството.
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 1 година )
    Нищо подвеждащо няма, пише, че е по регистрации. Както се прави навсякъде
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За Фолксваген и Тойота се чака около година с минимален депозит.
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    19, не е така. Като поръчаш кола, даваш малка сума и чакаш докато дойде. Продажбата е като дойде. Но не е вярно и това, което казва 12. Така беше миналата година. Сега се чака максимум 2 месеца за скъпа кола, която конфигурираш при поръчката. Иначе тия от списъка общо взето излизат за месец. Изключение беше Дачия Спринг, за нея се чакаше по много, ама предполагам, че вече няма особен интерес откак я поскъпиха с 50 процента.
  • #19
    0 rate up comment 6 rate down comment
    до #12 ( преди 1 година )
    Предполагам се гледа кога е сключена сделката - т.е. при поръчката се брои продадена кола. Не при получаването й (след година)
  • #18
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до 11 ( преди 1 година )
    Хората на минималните заплати са само за пред данъчните.. повечето имат доста по-голям доход в сивия сектор, дори от същия работодател. Не си вади изводи за доходите на хората по официални данни. Виж какво става по глокортите събота и неделя.
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами погледни статистиките за брой повреди. Най-калпавите коли до 3 години имат към 15% шанс да влязат в сервиз. Добрите са 5-7%. Като добавиш че част от тези ремонти са ъпдейт на софтуера или *** дето го ползва и т.н дреболии. Докато не познавам човек. купил употребвявана кола. да не е. влязъл за ремонт повече от 1 път още през първата година. И най-важното почти всички тези ремонти са безплатни за собственика. Единици не са.
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    незначителен казваш затова дилърите хотелска част ще отварят към сервизите си да има къде да преспиваш всичко в името на комфорта на клиента