IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 50 на най-търсените коли в Европа

Tesla Model Y продължава да бие конкурентите, но се проваля по собствените си прогнози

Tesla Model Y не само си остава най-продаваният модел автомобили в Европа за тази година, но и успява да увеличи аванса си на върха през септември, показват предварителни данни на аналитичната компания DataForce. Върху представянето на щатския електромобил обаче пада и сянка: през септември регистрациите са под очакванията и дори под постижението от същия месец на миналата година.
   
   
Audi Q4 e-tron тест драйв
Кросоувърите Q3 и Q4 e-tron са в основата на успехите на Audi, която се изкачва на четвърто място при най-продаваните марки в Европа през септември
  
     
Що се отнася до марките, септември е бил много силен за Audi, която се изкачва от седмо на четвърто място при най-популярните брандове в Европа. Ръстът на годишна база е 20%. Първата тройка се оформя от Volkswagen, Toyota и Mercedes.

Добри са новините и за Renault. Френската марка се бе смъкнала чак до девета позиция, но сега се изкачва три места нагоре - заслуга не само на бюджетното Clio, но и на доста скъпото Renault Austral. За отбелязване е също първото попадане на китайска марка в Топ 20 - MG. Дъщерният бранд на гиганта SAIC може да се похвали с 92% ръст на годишна база.

Сред водещите марки най-негативно се представя Ford - на фона на растящия като цяло пазар, европейското поделение на гиганта отчита 7.4% спад.
   
     
50-те най-продавани автомобила в Европа през 2023 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Твърде вероятно е да го направя още през 2026 година когато ни изритат от регулирания пазар и започнем да плащаме по пазарни цени, защото ще излезе сметката. Сега нито излиза сметката за повече от 3 kW, нито излиза сметката за преминаване на електромобил. За какво да го правя? Да не съм Грета тунберг като вас? Като РУК, който бил готов да купува синтетични горива по 10 евро литъра и да си продаде електромобила. Ти ВЯРВАШ ли му на този патологичен лъжец? Не правя неща без смисъл.
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Какво да зареждам бе умнико? Откъде да я купя тази toyota с 1500 км пробег, за да я заредя? Като започнат да я произвеждат, последният ми проблем ще е да инсталирам още десетина киловата фотоволтаична централа на покрива за десетина хиляди лева, които да произвеждат по над 15 000kWh на година, които ще са достатъчни за потенциални 80 000 км годишно. Дали пък няма да успея да заредя поне 20 000 км от тях, докато съм си в офиса или в къщи? 1500км стигат за месец. Все ще пече 3-4 дни за месеца
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Маржът на оперативната печалба, въпреки че намаля през годината с почти десет процентни пункта до 7,6%, все още остава на приемливо ниво по отношение на индустриалните стандарти. Общият марж на печалбата по GAAP достига 17,9% спрямо 25,1% година по-рано. В сегмента на електромобилите маржът на печалбата на Tesla е спаднал последователно от 18,1% на 16,3% и това е след по-ниските разходи за материали до $2000 на електромобил.
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 35 ( преди 1 година )
    Тоест нищо не зареждаш щото нямаш инсталираните за това мощностти тигава за кво го приказваш за да се правиш нанумен а сивъздух без налягане
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До пръц." В сегмента на електромобилите маржът на печалбата на Tesla е спаднал последователно от 18,1% на 16,3% и това е след по-ниските разходи за материали до $2000 на електромобил."Нали питаше за мържът на автомобилния бизнес на Тесла? Къде намеси и енергийният бизнес? Тесла за разлика от toyota не е само автомобилен производител. Хайде сравнявай ябълки с ябълки.
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тези фотоволтаици са ми изчислени за базовият товар на къщата, което не значи че не мога да си инсталирам колкото си пожелая, за да си зареждам и автомобила. Така или иначе през деня обикновено си джиткам със служебния автомобил. Мен не ме мисли, не съм чак толкова важен за автомобилната или енергийната индустрии, колкото се опитвате да ме изкарате и няма абсолютно никакво значение за света аз какво точно ще направя. А ако не искате да ми четете отговорите не ми задавайте глупави въпроси
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С тия фотоволтаици има да я зареждаш тая теслЪ три дена през това време ако жена ти тръгне да ражда в забутаното село дет ти е къщата а малии
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 28.Бустер4о,може и в бидони да си складираш тока.Не те виждам скоро да си купиш електричка, денонощно си по форумите,бадева хляб ядеш.
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо ново, половината коментари са на бустера.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Разбира се, данните за Тойота са от предишното тримесечие (до юни 2023), защото за последното (до септември 2023) още не са публикувани.