fallback

Топ 50 на най-търсените коли в Европа

Tesla Model Y продължава да бие конкурентите, но се проваля по собствените си прогнози

Tesla Model Y не само си остава най-продаваният модел автомобили в Европа за тази година, но и успява да увеличи аванса си на върха през септември, показват предварителни данни на аналитичната компания DataForce. Върху представянето на щатския електромобил обаче пада и сянка: през септември регистрациите са под очакванията и дори под постижението от същия месец на миналата година.         Кросоувърите Q3 и Q4 e-tron са в основата на успехите на Audi, която се изкачва на четвърто място при най-продаваните марки в Европа през септември          Що се отнася до марките, септември е бил много силен за Audi, която се изкачва от седмо на четвърто място при най-популярните брандове в Европа. Ръстът на годишна база е 20%. Първата тройка се оформя от Volkswagen, Toyota и Mercedes.

Добри са новините и за Renault. Френската марка се бе смъкнала чак до девета позиция, но сега се изкачва три места нагоре - заслуга не само на бюджетното Clio, но и на доста скъпото Renault Austral. За отбелязване е също първото попадане на китайска марка в Топ 20 - MG. Дъщерният бранд на гиганта SAIC може да се похвали с 92% ръст на годишна база.

Сред водещите марки най-негативно се представя Ford - на фона на растящия като цяло пазар, европейското поделение на гиганта отчита 7.4% спад.           50-те най-продавани автомобила в Европа през 2023 (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #75
    raiders ( преди 1 година )
    Търся си нова кола, до 50к, може и повече. Какво ли ще си купя, както и другите потребители като мен, вече цените се изравняват, щото "двг" рройзводителите са лакоми. Примерно ситроен с4, старата Кона, Опел Мокка между 50-60к има 2023г. електрики. Но, за 80к взимаш тесла 3 или У и мача приключва. Най-адекватната кола спрямо парите си.
  • #74
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ами давай компетентния, разясни на нас простолюдието. Аз си признавам че съм далече от тази материя и съм прочел това от икономисти които може и да са ме излъгали. Кажи твоята истина? По колко са дълговете на toyota и volkswagen? Ще проверим и твоята версия защото така или иначе ще си кажеш и източниците на информация, нали? А дано ама надали!
  • #73
    анонимен ( преди 1 година )
    Форумите дават свободен достъп за споделяне на мнение на всички хора, но най-често тази свобода я ползват индивиди с 0.000 компетентност. Поради тази причина по-долу се е разгоряла дискусия за парични потоци и оперативни "марджини", върхът на която е, че Тойота и VW били "натрупали 200 милиарда дългове". Много мъка има по тоя свят!
  • #72
    анонимен ( преди 1 година )
    Големият проблем на ел колите с които всеки собственик непремено ще се сблъска.Това са коли за къща с гараж никъде другаде не можеш да заредиш на цени определени от енергото сиреч на така наречените зарядни станции където един квтч струва около лев при такива цени зареждането на батерията струва колкото зареждането с бензин и дизел и повече от това на газ.Така се губи основното предимство на електричките а именно ниската цена на зареждане.
  • #71
    MythBuster ( преди 1 година )
    Отговорът не е ли очевиден? В отмените имат повече деца от повече жени отколкото ти можеш да си мечтаеш! Ако имаш повече от 10 деца лично ще ти се извиня!
  • #70
    анонимен ( преди 1 година )
    някой от ватманите да разкаже какъв е ефекта от това да се возиш на индукционен котлон
  • #69
    Факт ( преди 1 година )
    Така ли че то ясички правят двг ФВ Пежо Рено Фиат Алфа Форд и тн те какви са
  • #68
    Гост до Факт ( преди 1 година )
    Ще останат производители на автомобили с ДВГ и ще се произвеждат такива, но това ще са брандове, които предлагат нещо отгоре като концепция - Ферари, Порше, Мерцедес. Масовият производител няма избор, защото и без данъчни облекчения EV ще струва по-евтино от тази с ДВГ, разходите за поддръжка ще са много по-ниски и разхода за километър ще е по-малък, съответно потребителите ще купуват електрически автомобили, а не такива с ДВГ.
  • #67
    анонимен ( преди 1 година )
    ....... а съдбата на установените проидзводители днес ще е същата, като тази на Нокиа, Ериксон и Моторола на пазара на мобилни телефони
  • #66
    Гост до Лудория ( преди 1 година )
    Първият, който разбра това от установените автомобилни производители е Херберт Диас, но борда на директорите на VW е доминиран от умствено изостанали хора с мозъчни увреждания, респективно Диас беше освободен. Джим Фарли от Форд също е наясно накъде отиват нещата. А софтуера на колела ще следва същата траектория като тази при мобилните телефони - Apple и останалите, които са с Андроид, т.е. Тесла вместо Apple и някой китаец на мястото на Самсунг. VW, Стелантис, Тойота, Форд и GM проспаха процеса
fallback
Последни